ستاره گلزن گیتی پسند هم ساز جدایی کوک کرد

احمد اسماعیل‌پور به دنبال جدایی از گیتی پسند

احمد اسماعیل پور بازیکن ارزشمند تیم گیتی پسند با حضور در اصفهان خواهان جدایی از این باشگاه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان یکی از تیم های متمول و همیشه بالانشین لیگ فوتسال ایران بوده و در سالهای اخیر بهترین مکان برای ستاره های ملی ایران بوده است. اما در یکی دو سال اخیر تداوم ناکامی این تیم در کسب قهرمانی و دلایل مختلف دیگر موجب شده ستاره های این تیم به دنبال جدایی از این باشگاه باشند.

شاید نبود رقیب قدرتمند برای جذب بازیکنان گران قیمت گیتی پسند در سالهای گذشته دلیلی بود برای ماندن این بازیکنان در تیم اصفهانی اما با سرمایه گذاری قابل توجه تیم هایی مانند مس سونگون، تاسیسات دریایی تهران ، دبیری تبریز، فرش آرای مشهد و … نگه داشتن این ستاره ها برای اصفهانی هایی که کمتر از گذشته بر فوتسال تمرکز دارند سخت شده است و در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر جدایی قطعی محمد کشاورز و جدایی احتمالی محمد طاهری و سپهر محمدی و مهدی جاوید به گوش رسیده بود.

اما شنیده ها از حوالی باشگاه گیتی پسند حاکی از آن است که احمد اسماعیل پور نیز صبح امروز در دفتر باشگاه حاضر شده و خواهان جدایی از باشگاه گیتی پسند می باشد. بدین ترتیب دیگر ستاره این تیم که از تاثیرگذار ترین افراد باشگاه است نیز با چراغ خاموش در پی جدایی از اصفهان است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار