حذف گزینه سرمربیگری فوتسال گیتی پسند؛

تصمیم دقیقه 90 افضل، برگ برنده افضلی

عقد قرار داد‌ ناگهانی افضل با تیم فوتسال مس سونگون باعث شده تا برنامه‌های باشگاه گیتی پسند برای انتخاب سرمربی نقش بر آب شود.

تصمیم دقیقه 90 افضل، برگ برنده افضلیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال توسط گیتی پسند که برای دومین سال متوالی دستش به قهرمانی نرسیده این باشگاه دستخوش سکوت مسئولان و حاشیه‌های پیروزی از قبل انصراف از لیگ برتر شد اما تمدید قرار داد با بازیکنان نامی از قبیل جاوید و اسماعیل پور به این حاشیه‌ها خاتمه داد تا همه منتظر گزینه سرمربیگری این تیم باشند.

 با توجه به شینده‌ها این باشگاه برای حضور در رقابت‌های فصل پیش رو خواهان کار با مربیان بومی بود که با این حرف نام افضل و افضلی پر رنگ می‌شد.

 به دلیل عنوان‌های کسب شده گیتی پسند با هدایت علی افضل پیش بینی می‌شد که وی سرمربی اصفهانی‌ها باشد اما عقد قرار داد افضل با مس که امسال با هزینه زیاد کمر به کسب عنوان قهرمانی بسته،  این گزینه اصفهانی را از لیست خط زد.

حال باید دید مذاکره هیئت مدیره ابن باشگاه در سالی که تنها دو گزینه مربیگری داشتند به حضور افضل در صدر کادر فنی این تیم می‌انجامد یا اینکه گزینه دیگری در دقیقه 90 مورد توجه مسئولان قرار می‌گیرد.

گفتنی است: بنابر شینده‌ها افضلی گزینه مورد نظر رئیس هیئت مدیره گیتی پسند نیست و به همین دلیل در سال‌های اخیر همیشه نام وی شده اما در مقطعی حذف می‌شد.

شاید امسال نداشتن گزینه در دست هیئت مدیره، برگ برنده افصلی برای حضور در تیم فوتسال گیتی پسند شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، افصل ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار