خودمان هم کلاه الکترونیکی ندیده بودیم

زوار: با عبور از کره قهرمان جهان می شویم

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان می گوید: این بار با شکست کره ای در رقابت های جهانی 2016 که خودشان میزبان هستند،‌ قهرمان جهان می شویم.

محمدرضا زوار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص نایب قهرمانی تیم ملی تکواندو در رقابت های قهرمانی آسیا عنوان کرد: در مسابقات 2015 که چند روز قبل در چین تایپه به پایان رسید عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردیم. این در شرایطی بود که بازیکنان و کادرفنی برای نخستین بار کلاه های الکترونیکی را تجربه می کردند. ضمن آنکه در این رده سنی همیشه با تکواندوکاران جدیدی سروکار داریم که تجربه رقابت های بین المللی را ندارند.

وی ادامه داد: در روز اول مسابقات با توجه به قرعه کشی انجام شده می دانستم با توجه به حضور بازیکنان خوب و قدرتمند تایلند و چین تایپه، نمی توانیم موفق باشیم، اما تیم ملی در روزهای بعدی مسابقات نتایج خوبی بدست آورد. نمی خواهم مسائل همیشگی داوری را عنوان کنم اما در بعضی از مسابقات واقعا فضاوت ها عادلانه نبود.

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان با اشاره به رقابت های جهانی 2016 در کره جنوبی تصریح کرد: سال آینده مسابقات جهانی را در کره جنوبی داریم و امیدوارم در این پیکارها آنها را شکست داده و قهرمان جهان شویم.

او یادآور شد: برای مسابقات قهرمانی آسیا سه بازیکن زیر 15 سال داشتیم که آنها را برای رقابت های جهانی حفظ می کنیم. حتی قبل از اعزام به چین تایپه هم بازیکنان نونهال را تا روزهای آخر اردوها داشتیم تا بتوانیم از آنها برای تیم ملی آینده نوجوانان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، زوار ، کره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار