مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران به باشگاه خبرنگاران خبرداد:

راه اندازی شبکه های اجتماعی سلامت

مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران از راه اندازی شبکه ها اجتماعی سلامت در سطح پایتخت خبر داد و گفت : محصولات فرهنگی در قالب شبکه های اجتماعی در دتسرس شهروندان قرار خواهد گرفت .

سمانه زمانی مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران در آستانه ی هفته ی سلامت در گفت و گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، اظهارکرد: در حال حاضر شبکه های سلامت در مجموع کانون های ده گانه ی شهرداری تهران فعالیت می کنند.

وی با اشاره به راه اندازی شبکه های اجتماعی سلامت به صورت مستقل، عنوان کرد: ما در حوزه ی سلامت به دنبال تولید محصولاتی هستیم که بتوانیم در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاریم. شبکه هایی که همه ی شهروندان بتوانند از آنها یکسان بهره مند شوند. 

مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران در خصوص راه اندازی شبکه های اجتماعی سلامت، گفت: راه اندازی این شبکه ها را در دستور کار قرار داده ایم و مقدمات راه اندازی آن را محیا کرده ایم.

وی اظهار امیدواری کرد این اقدام به زودی اجرایی شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

زمانی با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی جایگاه ویژه ای بین شهروندان پیدا کرده اند، موفقیت در جذب شهروندان را از هنرهای شهرداری تهران دانست و افزود: ما باید برنامه های خوبی متناسب با شأن و شخصیت شهروندان داشته باشیم و بتوانیم از استقبال آنها نسبت به این شبکه ها نهایت استفاده را ببریم.


خانه ی کنترل خشم در سطح مناطق شهر تهران توسعه می یابد

مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران افتتاح خانه ی کنترل خشم در منطقه ی 7 شهر تهران را از اقدامات ویژه در زمینه ی حل مسائل روانی جامعه بیان کرد و گفت: این خانه کنترل خشم در حال فعالیت است و پس از سنجش اثر و رفع مشکلات احتمالی، در سطح شهر تهران توسعه خواهد یافت.

زمانی در تشریح اقدامات خانه ی کنترل خشم، افزود: در خانه ی کنترل خشم به صورت مشاوره و همچنین کلاس های دوره ای به شهروندان خدمات رسانی می شود. این خانه ها عضو گیری ثابت ندارند و هر یک از شهروندان هر گاه که لازم دانستند از این خدمات استفاده می کنند.

وی تاکید کرد: در 374 خانه ی محله ی شهر تهران مشاوره های روانی، اطلاع رسانی های مختلف و آموزش های متفاوتی ارائه می شود. 

زمانی با اشاره به ضرورت سلامت روانی برای دانش آموزان، گفت: ما در بحث مدارس نیز آموزش های ویژه ی دانش آموزان را داریم و اگر نیاز باشد با والدین آنها هم ارتباط بر قرار می کنیم و این موارد در 374 خانه ی محله ی شهرداری تهران نیز در حال پیگیری است.

مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران با توجه به برنامه های ویژه ی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، پس از تعطیلات مدارس، تصریح کرد: دسترسی ما به شهروندان و دانش آموزان مشکل نیست. چرا که به طور صرف مصرف کننده ی برنامه های ما خانواده ها هستند.

زمانی ارتباط با دانش آموزان را دائمی دانست و ادامه داد :مراکز فرآموزی شهرداری تهران بسیار زیاد هستند و دانش آموزان می توانند به طور دائم با آنها ارتباط داشته باشند.

وی  درپایان خانه های اسباب بازی، مراکز خانه ی سلامت و کانون های جوان را دائمی دانست و تصریح کرد: ارتباط ما با خانواده ها، جوانان و کودکان همیشگی است و کانون های ما به طور دائم با مخاطبین خود در ارتباط هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار