
بهروز بزرگی، رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امورایثارگران در گفتوگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرایی شدن سیستم پیامکی مرکز ارتباطات، اظهار کرد: این مرکز در جهت اطلاع رسانی و جلوگیری از اتلاف وقت جامعه شاهد و ایثارگر در سازمانهای اداری، نسبت به طرح و ایجاد سیستم پیامکی، در بنیاد شهید و امورایثارگران اقدام کرده است.
وی ادامه داد: درخواستهایی که طی مکاتبه به بنیاد شهید و امورایثارگران ارسال میشود، در سیستم نرم افزار هاتف ثبت میشود و نتیجه این درخواست با سیستم پیامکی به جامعه شاهد و ایثارگر اعلام میشود.
رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امورایثارگران با تأکید بر پیگیری درخواستهای ایثارگران بصورت الکترونیکی، افزود: درحال حاضر، سیستم پیامکی 300076300000 مرکز هائف در سراسر کشور، آماده خدمت رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر است.
بزرگی در پایان تصریح کرد: مرکز هائف عدم حضور جامعه ایثارگری صرفهجویی در وقت و تسهیل در پاسخگویی به جامعه شاهد و ایثارگر و یکسان شدن روند خدماترسانی است.
گفتنی است مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امورایثارگران با تلفن 1616، مسئول ثبت درخواست و پیگیری آن و ارائه پاسخ به جامعه شاهد و ایثارگر است.
انتهای پیام/
مدت ۸ ما هست که دکتر برای من ویلچر نوشته و بنیاد اعلام شده میخوام بدانم من که نمیتوانم راه بروم وتا سرویس اگر الان شما بدرد من نخورید کی بدرد من میخورید لطف کنید پیگیری کنید درست نیست یکی از سیری بمیره یکی از گشنگی ممنون
بنده استخدام و پرسنل ارتش هستم و پدرم ۴۵ درصد جانبازی و بیش از ۹۹ ماه اسارت جنگ تحمیلی دارد .
چرا در ترفیعات و تشویقت و سایر خدمات ما بی،بهره هستیم .
لطفا هروقت مزایا برای فرزندان شهید مصوب می کنید حداقل نصف آن مزایا و مصوبات به فرزندان آزادگان و جانبازان در استخدام ارتش بدهید .