مشهد؛

جشن صعود سياه‌جامگان ابومسلم خراسان به لیگ برتر در شب میلاد امام جواد(ع)

درهفته پاياني رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال کشورتيم فوتبال سياه‌جامگان ابومسلم خراسان پس از 21 هفته تلاش و دوندگي جواز حضور در‌ ليگ برتر را کسب کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،مشکي‌پوشان خراسانی در مقابل 15‌هزار تماشاگر و علاقه‌مند خراساني به مصاف تيم داماش گيلان رفتند که در پايان‌90 دقيقه بازي حساس و نفس‌گير به تساوي يک- يک دست يافتند.

تک گل با ارزش تيم فوتبال سياه‌جامگان در دقيقه 24 بازي توسط حسين زامهران‌و گل مساوي نيز در دقيقه 53 بازي از سوي بازيکنان داماش گيلان زده شد.

سیاه جامگان با این نتیجه و با کسب 39 امتياز از گروه (ب) ليگ آزادگان به صورت مستقيم به ليگ برتر صعود کردند.

سرمربي تيم فوتبال سياه‌جامگان پس از صعود به ليگ برتر در جمع خبرنگاران گفت: شاگردانم در اين ديدار سخت و حساس‌‌ موفق شدند بازي خوبي ارائه کنند تا در شب ميلاد امام جواد‌(ع) عيدي خوبي به مردم خراسان بدهيم.

رضا مهاجري افزود: با توجه به شرايط سختي که در اين فصل داشتيم، توانستيم تيم سياه‌جامگان را با تلاش و کمک همه اعضاي باشگاه ليگ برتري کنيم. مهم اين است که مسئولان استان قدر اين فرصت را بدانند و شرايطي فراهم کنند تا اين تيم سال آينده نماينده خوبي در ليگ برتر باشد.

وي درباره حضورش در سياه‌جامگان براي سال آينده گفت: هنوز در اين باره صحبتي نشده ‌و الان فقط به فکر مسابقه فينال ليگ آزادگان هستيم. 

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.