بررسی سلامت شهروندان زیر «میکروسکوپ» شبکه چهار

شبکه علم و فرهنگ، مجله تصویری«میکروسکوپ» را با هدف بررسی و حفظ سلامت مردم روی آنتن می برد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ مجید یوسفی تهیه کننده این مجله تصویری درگفتگو با خبرنگار شبکه چهار سیما تصریح کرد:«میکروسکوپ» که جمعه‌ها ساعت 23 روی آنتن می رود، در گفتگو با پزشکان صاحب نظر و کارشناسان برجسته حوزه سلامت کشور، سلامت شهروندان را بررسی و تحلیل می کند.

وی افزود: برنامه تلویزیونی«میکروسکوپ» بنا به ضرورت سلامت جامعه و توجه به این مهم در نظر دارد با توجه به سوژه های تاثیر گذار در جامعه، راهکارهایی برای درمان انواع بیماری ها و مقابله با آنها ارائه دهد.

یوسفی ارتقاء و آگاهی مردم در حوزه سلامت را از دیگر اهداف این برنامه برشمرد و افزود: درمان و سلامتی جامعه، پیشگیری از بیماری، نحوه انتخاب صحیح پزشک و بررسی معضلات بیماران در جامعه از جمله رویکردهای مهم این برنامه است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بیشتر پرونده های پزشکی به دلیل عدم آگاهی شهروندان برای انتخاب صحیح پزشک است، این برنامه تلاش می کند راهکارهایی مثبت در این زمینه به شهروندان ارائه دهد.

یوسفی افزود: فصل اول«میکروسکوپ» به کارگردانی یوسف دانش صدیق، اجرای فائزه نعمتی و با حضور کارشناسان مطرح حوزه سلامت معضلات عمل های زیبایی را مورد مداقه قرار خواهد داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار