«رادیو ها روشن» ویژه ی ولادت حضرت علی (ع) روی موج صدای تهران می آید

ویژه برنامه ی جنگ رادیو ها روشن به مناسب میلاد حضرت امیر المومنین (ع) به روی آنتن صدای پایتخت می رود.

اسماعیل باستانی تهیه کننده ی رادیو  در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: جنگ رادیو ها روشن یک برنامه ی عصرانه ی شادی است که به مناسب ایام ولادت حضرت علی (ع ) از ساعت 17:30 تا 19:30 به روی آنتن شبکه ی رادیویی تهران می رود. 

وی در ادامه بیان کرد: جنگ «رادیو ها روشن» یک اتفاق خوب رادیویی است که در دو فضای مختلف استدیویی و یک فضای روباز که دریک اتوبوس است؛ در بخش های مختلف اجرا می شود.

باستانی در خصوص بخش های مختلف برنامه خاطرنشان شد : رادیو ها روشن؛یک برنامه با فضای مفرح و طنز است و از مهمانان و هنرمندان عزیز دعوت شده است . 

گفتنی است در بخش استودیویی امین قاضی و بزرگی (گوینده ) ؛ بشیر جعفری نیا ( تهیه کننده ) و دربخش داخل اتوبوس ، وحید رونقی و میثم عبدی ( گوینده ) و بنده تهیه کننده ی این بخش هستم . 

وی خاطر نشان کرد: برا ی تعامل بیشتر با مخاطبین ؛مسابقه ی پیامکی داریم که به قید قرعه دو کارت هدیه جایزه میدهیم و همچنین در فضای رو باز اتوبوس با مخاطبین در ارتباط هستیم. 

گفتنی است اسماعیل باستانی در پایان یادداشتی برای پدر خود به مناسبت روز پدر در اختیار باشگاه خبرنگاران قرار داد.

سپید بهترین رنگ است رنگ مهربانی خدا است. پدر به تو قول می دهم به فرزندم بگویم که باید شبیه صلح سپید باشی. 

تو من یاد دادی مهربانی سهم دخت های خانه است و میشود هر درختی را در آغوش گرفت . تو به من یاد دادی که کوه میراث آدم و جنگل سهم باران رحمت الهی و دریا انعکاس قلب آدم در آیینه ی چشم بشریت است . دوست دارم مانند تو کوه ؛دریا و جنگل باشم .پدر دوستت دارم.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار