قم؛

کارشناسان نماز در ایام اعتکاف به سراسر کشور اعزام می شوند

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از اعزام کارشناسان نماز در ایام اعتکاف به سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از اعزام کارشناسان مرکز تخصصی نماز به سراسر کشور در ایام اعتکاف خبر داد و افزود: اعتکاف فرصتی است که پروردگار در ماه رجب به ما داده است، به همین منظور ما در ایام اعتکاف کارشناسان خود را در مساجدی که اعتکاف برگزار می‌شود اعزام می کنیم. 

حجت الاسلام اسماعیل ولی خانی در ادامه اظهار کرد: هر کس بتواند از ماه رجب به خوبی بهره‌ مند شود و ارتباط نزدیکی با خداوند برقرار کند و توشه ‌ای بردارد، برداشتش از ماه رمضان مطلوب ‌تر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: آیات مربوط به نماز در قالب بروشور هایی توسط ستاد اقامه نماز جمع‌ آوری شده و بین معتفکان توزیع خواهد شد و مسابقه ‌ای هم بر اساس محتوای آن برگزار می‌شود که پس از کسب امتیازات لازم جوایزی اهدا خواهد شد. 

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز عنوان کرد: تمام کارشناسان ما در ایام اعتکاف در مساجد در زمینه اهمیت نماز، جایگاه عبادت و نماز در زندگی انسان و شیوه‌های دعوت به نماز برای معتفکان بحث می‌کنند. 

وی در پایان تصریح کرد: تعدادی از کارشناسان نیز بر اساس درخواست هر استان اعزام می‌شوند تا از اعتکاف نتیجه مطلوبی دریافت کنند.
 
انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.