"بهروز رضوی"، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

تا قبل از این‌که روز پدر به تقویم بیاید، پدرهای ایرانی مظلوم بودند

گوینده رادیو گفت: امیدوارم همه پدرها از عهده مسئولیت خود بربیایند و فرزندان هم قدردان زحمات پدرها باشند.

"بهروز رضوی"، گوینده رادیو در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص روز پدر گفت: پدرها قبل از تعیین این روز به عنوان روز پدر غریب و تنها بودند و گاهی در حقشان کم لطفی می‌شد، اما خوشبختانه پدرها هم صاحب روز شدند و هدیه آن‌ها از حد یک جوراب هم تجاوز نمی‌کنند!

وی ادامه داد: به واسطه اینکه اهل کتاب هستم چه به مناسب روز پدر و چه مناسبت‌های مختلف دیگر از خانواده و دوستان کتاب هدیه می‌گیرد.

رضوی آرزوی خود را در این مناسبت چنین عنوان کرد که ( همه پدرها از عهده مسئولیت خود بربیایند و فرزندان قدردان پدرها باشند) و در ادامه رابطه خود با فرزندانش را رفاقتی صمیمانه دانست و گفت: خدا را شکر می‌کنیم که فرزندان خوب و مؤدبی دارم.

رضوی در بیان ویژگی پدر ایرانی و غیر ایرانی گفت: پدران ایرانی در این سرزمین رنج بیشتری می‌کشند.  آن‌ها وظایفی که به عهده بعضی سازمان‌های دولتی است را هم انجام می‌دهند و مسئولیت‌شان پدران سنگین است.  در صورتی که در کشور‌های دیگر این طور نیست و سازمان‌ها کمک‌های زیادی را انجام می‌دهند.

وی از ویژگی پدر خود به آزادمنشی و آزادگی اشاره کرد و گفت: از مرحوم پدرم با وجود داشتن 9 فرزند در تمام طول زندگی بی‌عدالتی از پدرم ندیدم و همه ما از پدری او راضی هستیم و بودیم.

وی در رابطه دوستانه بین پدران و فرزندان را آرزوی خود دانست و اضافه کرد: فرزندان هم باید در فرصت‌هایی که هست قدر پدر خود را بدانند تا بعدها افسوس نخورند.

بهروز رضوی در پایان به مسئولیت پدران اشاره کرد و گفت: امیدوارم به برکت نام بلند مولایم حضرت علی (ع) که الگوی همه پدرها است، پدرها با سخت کوشی و مسئولیت پذیری برای فرزندان خود کم نگذارند و از عهده وظایف بربیایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار