در جریان مذاکرات نیویورک صورت می‌گیرد؛

رایزنی معاونین ظریف با اشمید برای نگارش متن توافق جامع ساعت 9 به وقت محلی

ادامه مذاکرات روی نگارش متن در سطح معاونین و بطور همزمان در سطح کارشناسی از ساعت 9 صبح روز دوشنبه به وقت محلی انجام خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار سیاست‌خارجی باشگاه خبرنگاران، مذاکرات بر روی نگارش متن توافق جامع میان معاونین ظریف و هلگا اشمید و به‌طور همزمان در سطح کارشناسی از ساعت 9 صبح امروز(دوشنبه 14 اردیبهشت ماه) به وقت‌محلی انجام خواهدشد.
 
شایان ذکر است؛"سیدعباس عراقچی" و "مجید تخت‌روانچی" معاونان وزیر امور خارجه از روز پنج شنبه در نیویورک نگارش متن توافق جامع را با هلگا اشمید به نمایندگی از 1+5 شروع کردند.

بنابراین گزارش؛ پیش از این "حمید بعیدی‌نژاد" عضو تیم هسته‌ای کشورمان اعلام کرد: جلسات تدوین متن تفاهم هسته‌ای در طول هفته جاری و شبانه‌ روز در نیویورک ادامه دارد.

این عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در مطلبی نوشته بود: مذاکرات و تهیه متن‌ها در جلسات بسیار طولانی تا پاسی از شب ادامه دارد و این مذاکرات در سطوح مختلف مدیران و کارشناسان ایران و 1+5 انجام می‌گیرد.

وی می‌افزاید: دو طرف ابتدا درباره هر موضوع با توجه به سوابق مذاکرات، پیشنهادهای کتبی خود را مطرح می‌کنند و در بسیاری از موارد پیشنهادها روی صفحه(ویدئو پرژکتور) قرار می‌گیرند و بعد از بحث‌های فراوان جرح و تعدیل می‌شوند و به متن واحد تبدیل می‌شوند، مواردی که بعد از بحث‌های زیادی مورد توافق قرار نمی‌گیرند نیز برای گفت‌وگوهای بیشتر در پرانتز گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ادامه ، نگارش ، سطح ، معاونین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار