داودی: پلی آف را صفر - صفر در نظر می گیریم

بازیکن تیم دانشگاه آزاد اعتقاد دارد از حالا نباید خود را بالاتر از تیم حریف در پلی آف بدانند و مرحله بعدی را هم با وجود احتساب دو بازی مرحله مقدماتی به صورت صفر - صفر در نظر می گیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ آرن داودی بازیکن دانشگاه آزاد بعد از پیروزی مقابل نفت و صدرنشینی لیگ در جمع خبرنگاران گفت: نفت تیم واقعا خوبی است. گرگان را با 20 امتیاز برده بود و بازیکنان خارجی خوبی در این تیم عضویت دارند. آنها تمام تلاش خود را انجام دادند. واقعا زحمت کشیدند.

داودی در مورد نزدیک شدن بازی نفت تاکید کرد: در شروع بازی با 22 امتیاز پیش افتادیم. قطعا تیمی که بداند چیزی برای از دست دادن ندارد، تمام تلاش خود را می کند. نفت هم همین کار را کرد. ضمن اینکه ما اشتباهاتی در کوارتر آخر داشتیم که باعث نزدیک شدن نتیجه شد.

وی در مورد مرحله پلی آف گفت: در بازی تیمی موفق تر است که تمام تمرکز خود را در زمین بگذارد. ما از حالا فکر پلی آف نیستیم. بازی های پلی آف را صفر - صفر در نظر می گیریم. به این شکل راحتتر می توانیم کار کنیم و از اول با فشار در بازی با گرگان وارد میدان شویم.

آرن در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد افزایش حاشیه ها در بسکتبال گفت: حاشیه که همیشه بوده است. از قدیم در گرگان همین مسائل بود. من هم دو سال در زنجان بازی می کردم که در ثانیه آخر صندلی ها را به داخل زمین می انداختند. اتفاقا به نظرم با فرهنگ سازی شرایط بهتر هم شده است. حرکاتی مثل پرتاب ترقه توسط یک نفر در شهری مثل گرگان را نباید به تمام تماشاگران بسکتبال دوست تعمیم داد.

وی در مورد درگیری پایان نیمه اول تاکید کرد: در کدام ورزش است که بازیکن با ضربان بالا خودش را کنترل کند؟ ورزشکار به خاطر ضربان بالای قلب کارهایی می کند که بعدا خودش افسوس می خورد. این تنش ها همه جا وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آرن ، داودی ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار