اصلانی: با آمدن گیبسون هم بازنده نبودیم/ من رکورددار تست دوپینگم

بازیکن تیم بسکتبال مهرام با اشاره به کمک بازیکن خارجی تیم به تغییر شرایط هفته های اخیر گفت: حتی اگر گیبسون هم به پتروشیمی می آمد ما شناخت خوبی از او داشتیم و بازنده مسابقه نبودیم.

فرید اصلانی بعد از پیروزی مقابل پتروشیمی بندرامام در هفته آخر مرحله مقدماتی لیگ حرفه ای به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ما بعد از آمدن بازیکن خارجی دوم شکل بهتری گرفت و به نحوی تیم با حضور این بازیکن راه افتاد. تاکوان کمک بزرگی به ما کرده است. از طرفی به خاطر شکست چند هفته قبل مقابل نفت، بازیکنان ما به خودشان آمدند و توانستیم دو بازی مهم مقابل دانشگاه آزاد و پتروشیمی را ببریم.

پتروشیمی بندرامام هر سال در این مقطع از فصل بازیکنان خارجی خاصی را وارد می کرد که در مراحل نهایی تعیین کننده بودند. آیا بازیکنان مهرام از نیامدن گیبسون و یار خارجی دیگری در این فصل خوشحالند؟ اصلانی توضیح داد: به هر حال گیبسون هم می آمد، شناخت خوبی از او داشتیم. درست است که او بازیکن سطح بالا و خوبی است اما نمی توان گفت که با گیبسون یا بازیکن خارجی دیگر، نمی توانستیم پتروشیمی را ببریم.

همه در سالن آزادی بازی کرده اند

مهرام در 3 بازی از مرحله نیمه نهایی شانس میزبانی دارد. این موضوع چقدر خیال این تیم را از صعود به فینال راحت می کند؟ گارد رأس مهرام تاکید کرد: سالن آزادی جایی است که همه بازیکنان چندین سال در آن بازی کرده اند. همه بازیکنان پتروشیمی هم قبلا ملی پوش بوده اند و به همین خاطر نمی توان تیم ما را با امتیاز میزبانی برنده دانست. پتروشیمی تیم خوب و پر مهره ای است و بازی مقابل این تیم اصلا قابل پیش بینی نیست. ما تمام تلاش خود را می کنیم که برد لیگ ملی را تکرار کنیم.

اصلانی در مورد بازی کنار تاکوان دین و هماهنگی زودهنگام با وی گفت: تاکوان بازیکن خوب و در اختیار تیمی است که هر چه هاشمی می گوید را گوش می کند و همان را در زمین پیاده می کند. تمام فکر و ذکر او برد تیم است و به خودش فکر نمی کند. ضمن اینکه در حمله با شوت هایش قدرتمند است، در دفاع هم به تیم کمک می کند.

من رکورد دار تست دوپینگم

فرید اصلانی در مورد تعداد دفعاتی که در این فصل تست دوپینگ داده است، گفت: می گویند تست گرفتن آنها براساس شانس است. امیدوارم این شانس همه جا با من باشد و اسمم در بیاید. هفته قبل برای پنجمین بار تست دادم. من که آمادگی این موضوع را دارم و فرقی ندارد اگر 10 بار تست بدهم اما تا جایی که می دانم بیشترین تعداد تست به یک بازیکن والیبال بر می گردد که 3 بار پشت سر هم تست داده است. فکر می کنم با این شرایط من از نظر تست دوپینگ رکورددار باشم.

اصلانی در مورد ادامه لیگ تاکید کرد: چه در صدر جدول قرار می گرفتیم یا رده دیگر، به هر حال باید همه بازی های خود را می بردیم تا به قهرمانی برسیم. مرحله نیمه نهایی مقابل پتروشیمی خیلی سخت است اما تمام تلاش خود را می کنیم. امیدوارم در این مرحله هم برنده شویم و بار دیگر به فینال برسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرید ، اصلانی ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار