جسد راننده کمپرسی پیدا شد/ پایان تلاش غواصان هلال احمر

سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان اردبیل گفت: بعد از گذشت چهار روز از تلاش امدادگران جسد راننده غرق شده در دریاچه شهید غفاری پارس‌آباد پیدا شد.

جسد راننده کمپرسی پیدا شد/ پایان تلاش غواصان هلال احمربه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، عزیز ارشادیان عصر امروز در جریان جستجوی این فرد غرق شده، اظهار کرد: این راننده کمپرسی چهار روز پیش در 25 کیلومتر جاده پارس‌آباد به اردبیل و در منطقه سه راهی بیله‌سوار به اردبیل نزدیکی دریاچه شهید غفاری برای برداشتن آب از کانال اقدام کرده بود که با لیز خوردن به کانال افتاده بود.

وی تصریح کرد: هلال احمر از روز اول با هفت نجاتگر، دو تیم عملیاتی جاده و سیلاب، یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات برای نجات این فرد اقدام کرد.

سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان گفت: در چهار روز گذشته سه غواص هلال احمر، 20 نجاتگر از هلال احمر پارس‌آباد و دو غواص از آتش‌نشانی اردبیل، دو قلاده سگ تجسس و چهار نجاتگر دنبال فرد غرق شده بودند که امروز جسد وی را پیدا کردند.

ارشادیان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امروز 20 نفر از نجاتگران هلال احمر بیله‌سوار مسیر کانال را از جعفرآباد به سمت پارس‌آباد جستجو می‌کردند.

وی بیان کرد: جسد این فرد در نزدیکی پل جعفرآباد و در منطقه عزیزکندی پیدا شده که 50 کیلومتر با محل حادثه فاصله دارد و جسد به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار