وقتی سازمان لیگ بسکتبال با لیگ والیبال به مشکل می خورد!

براساس گفته رسانه های خبری در ایتالیا برگزاری سومین بازی از فینال رقابت های والیبال سری آ به دلیل برگزاری همزمان رقابتهای بسکتبال به مشکل برخورد کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، برگزاری فینال رقابت های والیبال و بسکتبال در ایتالیا به ترافیک برخورد کرده و با توجه به موضع عجیب رییس باشگاه بسکتبال ترنتینو این مسئله خبر ساز شده است.از آنجایی که قرار بود تا سومین رقابت از بازی های پلی آف والیبال سری آ با رویارویی دو تیم ترنتینو و مودنا روز یکشنبه دهم ماه می در سالن ترنتینو برگزار شود، این مسابقه همزمان شد با برگزاری آخرین بازی از رقابت های لیگ برتر بسکتبال و با وجود اینکه رییس لیگ بسکتبال ایتالیا می توانست زمان بازی را تغییر دهد اما با این پیشنهاد بطور رسمی مخالفت کرد و همین مخالفت با انعکاس گسترده رسانه ای در ایتالیا مواجه شد زیرا که سومین بازی از رقابت های پلی آف والیبال سری آ بسیار حساس و پر مخاطب بوده و این بازی بطور مستقیم در 50 کشور از سراسر جهان پخش خواهد شد.

لوییجی لونگی رییس باشگاه بسکتبال ترنتینو در این رابطه گفت:متاسفانه لیگ بسکتبال امکان فسخ کردن زمان رقابت تعیین شده را ندارد و نمی تواند زمان برگزاری این بازی بسیار حساس را به شنبه موکول کند.

ما برای تیم والیبال ترنتینو آرزوی موفقیت بسیار زیادی کرده و در ادامه باید تمام تمرکز خود را بر روی بازی بسیار حساسی که مقابل تیم گرانولو بولونیا گذاشته و خود را برای این مسابقه که برایمان از اهمیت بسزایی برخوردار است، بگذاریم.همه خیلی خوب می دادند که این بازی از حساسیت و اهمیت بسزایی برای ما برخوردار است و در صورت رسیدن به پیروزی می تواند امتیاز وی‍ژه ای برای ما در مرحله یک چهارم پایانی از رقابت های لیگ مقابل تیم ساردنیا ساساری باشد.

در ادامه این موضع گیری ماسیمو ریگی رییس لیگ والیبال ایتالیا با اعلام اینکه این اولین باریست که از سازمان لیگ بسکتبال جواب منفی دریافت می کند گفت:

همچنان در حال بحث و گفتگو هستیم و امیدواریم که بتوانیم به یک نقطه مشترک برسیم.ولی باید اعتراف کنم که مخالفت سازمان لیگ بسکتبال با تغییر زمان بازی باعث حیرت بسیار زیاد ما گردید.

رییس سازمان لیگ والیبال ایتالیا در پاسخ به اینکه چرا در ابتدای لیگ چنین موضوع حساسی را پیش بینی نکرده بود افزود:

در حدود بیست سال است که هر دو لیگ بدون داشتن مشکلاتی از این قبیل اداره شده اند.ما هرگز در گذشته درگیری هایی از این قبیل نداشته ایم. من به درستی نمی دانم چه کسی برای نخستین بار با ارائه تقویم سالن را رزرو کرده است ولی تقویم ما مربوط می شد به اوایل ماه جولای تا جمعه شب که هیچکس تصور نمی کرد تیم والیبال ترنتینو موفق به حضور در فینال این رقابت ها شود.ما هم گوی جادویی برای پیش بینی یک همچین چیزی در اختیار نداشتیم!

من فکر می کنم اگر بخواهیم دومین معیار برجسته برای برطرف کردن این مشکل را داشته باشیم باید به این مسئله توجه کنیم که برگزاری رقابت های فینال اسکودتو خیلی با اهمیت تر از برگزاری آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر است.

رییس سازمان لیگ والیبال ایتالیا تاکید کرد:

هرچند که مانعی برای پیش بینی برگزاری همزمان رقابت های لیگ وجود دارد اما در وضعیت بوجود آمده من فکر نمی کنم تغیر زمان بازی بتواند تاثیری در نتیجه تیم بسکتبال ترنتینو آکوییلا داشته باشد.زیرا همه چیز برای رسیدن به پیروزی در این تیم طراحی شده و حتی اگر این تیم موفق به پیروزی نشده و نتیجه را هم واگذار کند بازهم سقوط نخواهند کرد.به هر حال ما فعلا در انتظار یک پاسخ معقول تر هستیم و اگر به جواب مورد نظر نرسیدیم طی چند ساعت آینده تصمیمی جدید خواهیم گرفت.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار