ثامن و هفت الماس سقوط نکرده اند

صاحبیان: مشهدی ها حاشیه را بیشتر از اصل ورزش دوست دارند

سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد در مورد حواشی این فصل تیم گفت: در مشهد حرف و حدیث زیاد است. در مجموع در این نقطه حاشیه را بیشتر از اصل ورزش دوست دارند.

 مهدی صاحبیان که در اولین تجربه سوپرلیگی همراه تیم ثامن مشهد در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد سقوط به دسته اول گفت: در جلسه ابتدایی سوپرلیگ قرار بر این شد که هیچ تیمی در پایان این فصل سقوط نکند و 3 تیم هم به لیگ فصل بعد اضافه شوند، بنابراین تیم ما به دسته پایینتر سقوط نکرده است.

 وی ادامه داد: از نحوه ورود تیم ما که همه خبر دارند. یک هفته وقت برای بستن تیم داشتیم و بودجه هم کم بود. ضمن اینکه من و بسیاری از بازیکنان، تجربه اول سوپرلیگ را پشت سر می گذاشتیم. در مجموع همه چیز سخت گذشت چون جمع کردن چنین تیمی با تمام حاشیه ها و مسائل آن آسان نیست.

خودمان به پتانسیل تیم واقف بودیم

صاحبیان در مورد چند شایعه در طول فصل که از تغییر کادرفنی خبر می داد، گفت: در مشهد دوست داشتند که این اتفاق بیافتد. لطف دوستان بود اما در ذهن من و مدیران باشگاه این مسائل نبود. ما بیشتر به پتانسیل تیم خود واقف بودیم. این حرف ها همیشه در مشهد هست. در این نقطه حاشیه را بیشتر از اصل ورزش دوست دارند.

سرمربی ثامن در مورد جریان مهران حاتمی توضیح داد: خود من حاتمی را دعوت کردم اما فکر نمی کنم شرایط آمدن حاتمی را که یک مربی بزرگ است در اینجا داشته باشیم. این مسائل به مدیریت باشگاه باز می گردد اما فکر نمی کنم اسپانسری در مشهد باشد که تیم را تا آن حد حمایت کند. اگر هم تیمی برای سال بعد داشته باشیم، 20 تا 30 درصد بهتر از تیم فعلی خواهد بود. 

ثامن الحجج به بسکتبال نمی آید

وی در مورد بقای تیم تاکید کرد: از حالا معلوم نیست که تیم داشته باشیم. من سال قبل هم با مدیران ثامن الحجج که بحث آن مطرح شده است، صحبت کردم. آنها هیچ تمایلی به سرمایه گذاری در بسکتبال ندارند و به دنبال رشته هندبال و مسائل خود هستند. اگر ورود آنها اتفاق بیافتد که اتفاق خوبی برای بسکتبال است. مهم هم نیست که گروه ما باشد یا نه.

صاحبیان اضافه کرد: احتمال حضور تیم زیاد است اما این که با چه شرایطی شرکت کنیم، جای بحث دارد. امیدوارم هر چه زودتر بسکتبال هم از حالت سردرگمی در بیاید و برای لیگ بعد حداقل دو تا 3 ماه فرصت داشته باشیم که باشگاه ها بهتر برنامه ریزی کنند. اگر 2 هفته قبل از مسابقات جلسه برگزار کنیم که کار سخت می شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: صاحبیان ، بسکتبال ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار