پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا و در دوحه؛

مجمع شورای کشتی آسیا برگزار شد/تصویب تقویم قاره کهن تا سال 2018

مجمع شورای کشتی آسیا سه شنبه با حضور نمایندگان قاره کهن در شهر دوحه پایتخت قطر برگزار شد.

مجمع شورای کشتی آسیا برگزار شد/تصویب تقویم قاره کهن تا سال 2018به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این مجمع با حضور دکتر کیم رئیس شورای کشتی آسیا، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی، دولت تورلی خانوف قزاق، روزیف ازبک، فوکودا ژاپنی، الشهرانی قطری و دیاکشی از ترکیه از اعضای هیأت رئیسه اتحادیه جهانی برگزار شد.
در این نشست بحرین برای نخستین بار به عضویت شورای مذکور درآمد و نامیک علی اف آذربایجانی نیز توضیحاتی در مورد بازی های اروپایی سال 2015 ارائه داد.

در این جلسه ایران طرح های مختلف خود را ارائه داد که با استقبال کشورهای آسیایی و نمایندگان اتحادیه جهانی موجه شد و در پایان نیز کتاب طلا در طلا (شامل زندگی نامه قهرمانان کشتی المپیک در تمامی ادوار به دو زبان فارسی و انگلیسی) از سوی فدراسیون کشتی ایران به نفرات حاضر در مجمع اهداء شد که اعضای حاضر بالخصوص نفرات شاخصی که سابقه قهرمانی المپک و جهان را داشتند از آن استقبال کردند.

در این نشست طرح هایی همچون چگونگی حضور کشتی گیران آسیایی و شرکت در رقابت های گزینشی و تقویم فنی تا سال 2017 به تصویب رسید.

همچنین پس از برگزاری مجمع شورای کشتی آسیا، تقویم قاره کهن تا سال 2018 میلادی به تصویب رسید.، در سال 2015 رقابت های نوجوانان و جوانان آسیا به ترتیب در هند و میانمار برگزار می شود.

در سال 2016 نیز رقابت های رده های سنی بزرگالان، جوانان و نوجوانان قاره آسیا به ترتیب در بانکوک تایلند، مانیل فیلیپین و تای چانگ تایوان انجام خواهد شد، اما در سال 2017 تنها میزبانی رقابت های بزرگسالان آسیا در دهلی نو هند قطعی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار