تلاش شاگردان رسول خادم برای کسب بیست و سومین عنوان قهرمانی در آسیا

بیست و هشتمین دوره رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از عصر امروز (15 اردیبهشت ماه)در دوحه قطر آغاز خواهد شد.

تلاس شاگردان رسول خادم برای کسب بیست و سومین عنوان قهرمانی در آسیابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، درحالی بیست و هشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا با وزن کشی چهار وزن نخست ار عصر امروز در دوحه قطر آغاز می شود که تا کنون تیم ملی ایران 22 بار روی سکوی نخست این رقابت ها قرار گرفته و شاگردان رسول خادم خود را برای کسب بیست و سومین عنوان قهرمانی آماده می کنند.

مسابقات قهرمانی آسیا برای نخستین بار در سال 1979 در کشور هند آغاز شد و تا سال گذشته در آستانه قزاقستان ادامه داشت که بیشت و هشتمین دوره این رقابت ها با حضور 15 تیم آسیایی از عصر امروز به مدت 5 روز در دوحه قطر آغاز خواهد شد.

بر این ساس وزن کشی چهار وزن نخست رقابت های کشتی آزاد ساعت 20 امشب به وقت ایران برگزار خواهد شد که به ترتیب در اوزان 57، 65، 86 و 125 کیلوگرم، یونس سرمستی، مسعود اسماعیل پور، علیرضا کریمی و کمیل قاسمی به روی باسکول می روند.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 11:30 فردا (چهارشنبه) به وقت ایران برگزار می شود و رقابت های چهار وزن دوم نیز روز پنج شنبه برگزار خواهد شد.

بهنام احسان پور، سعید داداش پور، پیمان یاراحمدی و محمدحسین محمدیان دیگر نمایندگان کشورمان در اوزان 61، 70، 74 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد هستند.

رقابت های کشتی فرنگی نیز روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار