در منطقه 3 صورت گرفت:

مناسب‌سازی خیابان گاندی جهت تردد معلولین

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 گفت: تقاطع خیابان دهم گاندی در تقاطع ولیعصر جهت تردد معلولین و سالمندان مناسب‌سازی می شود.

علی فغانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران‌، با اشاره به مناسب‌سازی معابر منطقه جهت تردد معلولین و سالمندان اظهار کرد: در جهت فراهم آوردن زمینه سهولت در تردد معلولین، جانبازان و افراد کم توان جسمی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 پس از شناسایی نقاط فاقد پیوستگی و نیازمند هم سطح‌سازی اقدام به اصلاح گذرگاه‌های عرضی به لحاظ پیوستگی، رفع انسداد در گذرگاه‌های عرضی، ساماندهی پیاده‌روها و هدایت عابرین پیاده در معابر منطقه کرد که از جمله اقدامات می‌توان به اجرای عملیات هم سطح سازی و رفع موانع فیزیکی و زائد در خیابان ولیعصر تقاطع خیابان دهم گاندی اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به این که بخش قابل توجهی از افراد جامعه را گروه‌های کم توان جسمی از جمله معلولین، جانبازان، سالمندان و کودکان تشکیل داده و درصد عمده‌ای از سفرهای پیاده شهری را به خود اختصاص می‌دهد، مناسب‌سازی معابر شهری مطابق با نیاز این قشر از برنامه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 در پایان گفت: تأمین ایمنی و سهولت تردد عابران در اولویت برنامه‌های این معاونت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار