مسابقه فرهنگي «باران رحمت»

اجراي مسابقه ويژه ماه رجب در حرم رضوي

در ايام ماه پر خير و بركت رجب المرجب، مسابقه فرهنگي «باران رحمت» در حرم مطهر رضوي، در حال برگزاري است.

به گزارش خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران؛ فرم اين مسابقات از سوي اداره توليدات فرهنگي آستان قدس رضوي، در شمارگان ۱۰ هزار نسخه تهيه و تنظيم شده و در اختيار علاقه مندان قرار گرفته است.

«امام خردسال»، «منزلت ولايت»، «راه نجات»، «روي خط اعتدال»، «بشارت فرشته داعي»، «ياران آخر الزماني»، «آداب ميهمان نوازي» و «تا بود علي بود» از مهم‌ترين عناوين و بخش‌هاي مختلف اين مسابقه فرهنگي است.

نجات انسان، بي نيازي، سلامتي، وحدت، الفت، آسان شدن مشكلات، رشد و بالندگي و در امان ماندن از هلاكت از موضوعاتي است كه در بخشي با عنوان «روي خط اعتدال» به آن اشاره شده است.

«بانوي پايداري» نيز عنوان يكي از مباحثي است كه به مناسبت شهادت حضرت زينب (س) و بررسي صفات اين بانوي بزرگوار همچون صبر، شجاعت، شهامت، عبادت و بندگي به آن پرداخته شده است.

شركت كنندگان مي‌توانند در طول شبانه روز پاسخنامه خود را داخل صندوق‌هاي مسابقات فرهنگي مستقر در حرم مطهر رضوي بياندازند يا با مراجعه به پرتال جامع آستان قدس رضوي به نشاني razavi.aqr.ir در اين مسابقه شركت و از نتايج قرعه كشي اطلاع حاصل كنند.

همچنين علاقه‌مندان به شركت در اين مسابقه فرهنگي مي‌توانند در صورت داشتن هر گونه سوال، انتقاد يا پيشنهاد با شماره تلفن ۲۰۰۲۵۶۹-۰۵۱۳ تماس حاصل كنند.

يادآور مي‌شود؛ افراد بالاي ۱۲ سال مي‌توانند در اين مسابقه شركت كنند و شنبه ۱۹ ارديبهشت ماه جاري آخرين مهلت تحويل پاسخنامه است. از بين پاسخنامه‌ها‌ي صحيح هر روز قرعه كشي انجام و براي برندگان اين مسابقه، پيامك ارسال مي‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.