خوشحالی منصوریان با وجود شکست سنگین در برابر العین

علیرضا منصوریان سرمربی فوتبال نفت تهران با وجود شکست در برابر العین از صعود تیمش به جمع 16 تیم برتر آسیا ابراز خوشحالی کرد.

خوشحالی منصوریان با وجود شکست سنگین در برابر العینبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از AFC، تیم فوتبال نفت تهران، یکی از 4 نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، شب گذشته با وجود شکست سنگین، 3 بر صفر در برابر العین، به لطف پیروزی 2 بر صفر الشباب در برابر پاختاکور، موفق شد جواز صعود به جمع 16 تیم برتر آسیا را بدست آورد.
 
علیرضا منصوریان پس از صعود تیمش به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا در مورد دیدار برابر العین گفت: ما برای پیروزی پا به میدان مسابقه گذاشتیم، اما نتوانستیم با این وجود خوشحالیم که به دنبال پیروزی الشباب برابر پاختاکور به مرحله حذفی راه پیدا کنیم که برای ما این امر مهمترین مسئله است.
 
منصوریان افزود: ما در برابر تیم قدرتمندی بازی کردیم که ما را در نیمه دون از پای در آورد و ما 3 گل غیر منتظره از اشتباهات خط دفاعی خود دریافت کردیم، ما امیدواریم بتوانیم این اشتباهات را برطرف کنیم تا در این رقابت ها تا جایی که ممکن است پیش برویم.
 
نفت با این شکست به عنوان تیم دوم صعود کرد و در مرحله حذفی روز 30 اردیبهشت باید در تهران به مصاف تیم الاهلی عربستان برود.
 
العین شکست ناپذیر باقی ماند
 
در طرف دیگر میدان تیم العین امارات با کسب پیروزی 3 بر صفردر برابر نفت بدون شکست به عنوان سرگروه راهی مرحله حذفی شد.
 
زلاتکو دالیچ سرمربی العین پس از پایان دیدار برابر نفت تهران گفت: از این که به عنوان سرگروه به مرحله حذفی صعود کردیم خوشحالم، ما 12 امتیاز گرفتیم که بسیار بهتر از نتایج ما در دور قبلی لیگ قهرمانان آسیا است و این به آن معنی است که اوضاع در دور بعدی امیدوار کننده خواهد بود.
 
وی افزود: ما در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم، اما بازیکنان مصمم بودند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند و پیروز شوند تا هوادارانمان را راضی کنند، بخصوص آن که این اولین برد خانگی ما در رقابت های امسال بود.
 
العین در مرحله حذفی به مصاف الاهلی امارات خواهد رفت، که بازی رفت 2 تیم روز 27 می (6 خرداد)میزبان العین برگزار خواهد شد.

*سرمربی بنیاد کار: مربیگری در برابر صد هزار تماشاگر برای من افتخار است

سرگشی لوشان سرمربی تیم فوتبال بنیاد کار ازبکستان پس از شکست تیمش در برابر پرسپولیس در لیگ قهرمان آسیا گفت: مربیگری در برابر صد هزار تماشاگر برای من افتخار است.

شب گذشته در چارچوب مرحله گروهی قهرمانان فوتبال آسیا پرسپولیس میزبان تیم قعر نشین بنیاد کار ازبکستان بود و در پایان توانست با کسب پیروزی 2 بر یک در برابر حریف ازبک خود راهی مرحله حذفی شود. اما آنچه که برای سرمربی بنیاد کار بیش از بازی جالب توجه است حضور صد هزار هوادار در ورزشگاه آزادی به طوری که لوشان پس از پایان  این دیدار گفت: برای من هدایت تیم در مقابل چشم صد هزار افتخار است و من خوشحالم که این فرصت نصیبم شد. 
 
وی در مورد بازی تیمش نیز گفت: تیم من خوب بازی کرد و ما چندین فرصت گلزنی داشتیم من می خواهم از بازیکنانم بابت این عملکرد  درخشان تشکر کنم، ضمن آن که برای پرسپولیس هم در دور بعدی آرزوی موفقیت می‌کنم. 
 
لوشان افزود: از آنجایی که ما بازیکنان جوان بسیاری داریم می‌خواستم این فرصت را به آنهاب دهم که چنین جوی را در یک مسابقه بین‌المللی تجربه کند. خطا و اشتباه در فوتبال عادی است ما چندین مشکل در  تیم داشتیم بنابر این مجبوریم از یک مهاجم در خط دفاعی استفاده کنیم، وقتی شما از یک بازیکن در جای غلط استفاده کنی نمی‌توانی انتظار عملکرد خوبی داشته باشی.

 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار