منصوریان:

بازی مقابل صبا از بازی آخر برای ما حیاتی تر است/بازی‌های فشرده به تیم ما ضربه زد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: شاید بازی درمقابل صبا از بازی پایانی لیگ برتر برای ما حیاتی‌تر باشد.

منصوریان: باز مقابل صبا از بازی آخر برای ما حیاتی تر است/بازی‌های فشرده به تیم ما ضربه زدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تیم صبا اظهار داشت: به انتها لیگ رسیدیم و 2 هفته حساس برای تیم‌ها و همچنین باشگاه نفت است و این 2 هفته برای تیم ما خیلی سرنوشت ساز خواهد بود بازی که فردا در مقابل تیم صبا داریم و تیم دوست خوبم مهدی تارتار است، بازی بسیاری سخت‌تری نسبت به هفته آخر خواهد بود این بازی پیش درآمدی است برای بازی آخر مقابل تراکتورسازی هر چند ما داریم چغر و یک دنده در سه جام شرکت می‌کنیم و تلاش کردیم پرچم کشورمان را در جام باشگاه‌های آسیا روی زمین نگذاریم.

*شاید بازی درمقابل صبا از بازی پایانی لیگ برتر برای ما حیاتی‌تر باشد

وی بیان کرد: با توجه به اینکه نفت مسجد سلیمان هم مقابل سپاهان آخرین بازی و آخرین امید نفت برای بقا است و بازی استقلال و تراکتورسازی هم بازی دیگری است که می‌تواند سرنوشت لیگ را مشخص کند اما باید تلاش کنیم بدون نیروی تماشاگر به نتیجه دست پیدا کنیم به طور کلی ما در نظر سنجی‌ها در لیگ هوادار نداریم اما در مقابل تیم تراکتورسازی از  میلیون‌ها هوادار آذری‌زبان برخوردار است که از آنها حمایت می‌کنند.

وی افزو د: امیدوارم برنامه نود الگو باشد و ما تلاش می‌کنیم برابر رقبا برنده شویم پیشکسوتانی هستند که از لحاظ عقلی و سنی از من بالاتر هستند و از آنها مشورت می‌گیرم و بعضی‌ از آنها به من می‌گویند که یک جام را کنار بگذارم.

منصوریان افزود: زمانی که در تمرینات تیم انرژی بازیکنان جوان می‌بینم این مسئله به ما اجازه می‌دهد که در خصوص گرفتن جام‌ها اولویت بندی کنیم اولویت اول را به هیئت امنای باشگاه واگذار کردیم و با مشورت آنها می‌دانستیم که وظیفه اولمان دفاع از پرچم کشورمان و بعد از آن فینال جام حذفی است و حالا هم لیگ اما اگر جام حذفی را کنار بگذاریم در آن شرایط باید تمام تمرکزمان در بازی مقابل الاهلی عربستان باشد. ما اگر در لیگ قهرمانان برنده می‌شدیم به الاهلی امارات می خوریم که در این صورت کار برای آسان‌تر بود.

*از کمک به استقلال دریغ نخواهم کرد

منصوریان در خصوص زمان فینال جام حذفی بیان کرد: در این مسیر زمان‌بندی خیلی به ما ضربه زد و ما باید هر چهار پنج روز یک بار بازی کنیم ما در 24 روز بین 4 تا 6 بازی انجام دادیم ولی خواسته‌ای که از فدراسیون داشتیم درباره فینال جام حذفی بوده و بدون شک به غیر از 12 خرداد بازی نخواهیم کرد چرا که بازیکنان خسته هستند و اگر بخواهیم یک فینال خوب ببینیم قطعا رقیب خوب و قدرتمند اصفهانی ما دوست ندارد نفت را ضعیف و خسته ببیند. با توجه به صحبتی که بهروان انجام داد و در جلسه‌ای که با سازمان لیگ خواهیم داشت در خصوص تغییر زمان فینال  صحبت خواهیم کرد.

وی افزود: از اینکه در لیگ قهرمانان زحمت کشیدیم خوشحالم این تنها بازی ما بود که باختیم اما خوشحالی کردیم هدف ما صعود بود من از باشگاه درخواست کردم نامه‌ای برای باشگاه الشباب بفرستد و از بازی جوانمردانه آنها تشکر کند.

منصوریان افزود: من همیشه اعتقاد داشتم که یک پایه جام باشگاه‌های آسیا باید یا استقلال باشد و یا پرسپولیس و دیدید هفته گذشته با تماشاگرانش رکورد جام باشگاه‌های آسیا را شکست طبیعتا من سرمربی تیم نفت هستم و اولویتم این تیم است اما تمام زندگی‌ام را مدیون استقلال هستم و اگر شرایطی پیش بیاید و بتوانم به این تیم کمک کنم به طور حتم دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار