ستارگان فوتبال جهان در ورزشگاه آزادی+ گزارش تصویری

برنامه نود این هفته از ساعت 23:13 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:14 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان برنامه نود این هفته از ساعت 23:13 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابقه پیامکی
این هفته به نتیجه دیدار پرسپولیس - سپاهان در هفته سوم لیگ برتر اختصاص یافته بود.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

بخش نود درجه به دلیل حرمت شب شهادت پخش نشد.

عادل فردوسی پور ضمن تسلیت به مناسبت چهارمین سالگرد درگذشت بابک معصومی کاپیتان تیم ملی فوتسال اعلام کرد مراسم سالگرد وی پنجشنبه 22 مرداد از ساعت 18 در امام زاده طاهر کرج برگزار خواهد شد.

دربی تبریز بین تراکتورسازی و گسترش فولاد به عنوان اولین مسابقه هفته پخش شد.

دربی سپاهان و ذوب آهن به همراه صحبت های بازیکنان ، مربیان و حواشی این دیدار پخش شد.

باقریان مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان پس از پخش بازی روی خط تلفنی نود آمد و درباره تغییر و تحولات در مدیریت این باشگاه و دلایل غیبت محرم نویدکیا در تمرینات صحبت کرد.

تقویم نود
پخش شد. تقویم این هفته  به مناسبت  روز خبرنگاردر تحریریه کیهان ورزشی ضبط شد.
 
سالگرد بازی 13 مرداد 83 ایران برابر چین در نیمه نهایی جام ملت های آسیا با ضربه چیپ معروف گل محمدی ، اولین بازی علی سامره برای استقلال و هتریک برابر پیکان، تولد رابین فن پرسی و خاویر زانتی، برتری سه بر صفر شاهین برابر استقلال با گل های کریم باوی و پاس های امیر قلعه نویی در مردادماه 1364 از جمله بخش هیا تقویم این هفته بود.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

جدول لیگ برتر و گلزنان و برنامه مسابقات لیگ
مرور شد.

فردوسی پور در مورد محسن قهرمانی و نحوه نادرست بازگشت وی به داوری صحبت هایی ارائه کرد و اظهار داشت: اگر محسن قهرمانی در گذشته دچار اشتباهشدهچرا به داوری بازگشته و اگر اشتباهی مرتکب نشده بود پس چرا از وی عذرخواهی نکردند و بازگشت وی به داوری را با این آرامش و سکوت نادرست خواند.

مسابقه استقلال - ملوان به همراه حواشی و صحبت های مربیان و بازیکنان دو تیم پخش شد.
 
محمد فنایی کارشناس داوری
این هفته برنامه نود بود.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

آذرگون سخنگوی باشگاه ملوان
روی خط تلفنی برنامه آمد و اظهار داشت: با توجه به اینکه مالک قبلی اعلام کرد نمی‌تواند در این تیم کار کند از میان 2 نفر که اعلام آمادگی کرده بودند آقای بهشتی مناسب‌ترین گزینه بود اما ایشان نتوانستند و 2 روز مانده به شروع بازی‌ها انصراف خود را اعلام کردند.

قلعه نویی با نظر بهشتی به ملوان آمد و از وی تشکر می کنیم چرا که با باشگاه ملوان همکاری کرد و دغدغه اصلی وی بازیکنان بودند ولی با توجه به اینکه برخی شرایط مالی در باشگاه فراهم نشد نتوانستیم در خدمت قلعه نویی باشیم.

قلعه‌نویی بسیار اصرار داشت که حق و حقوق بازیکنان پرداخت شود و واقعاً‌ ایشان بدون هیچ چشم‌داشتی در باشگاه حضور داشتند و دغدغه ایشان فقط مربوط به بازیکنان بود.

در نهایت ما جلسه‌ای را با ایشان برگزار کردیم و به وی گفتیم که مبالغ مورد نیاز تیم با مدت زمان طولانی تأمین خواهد شد اما در نهایت نتوانستیم با قلعه‌نویی به توافق برسیم در حالی که بسیار علاقه‌مند بودیم که با ایشان کار کنیم اما قلعه‌نویی گفت که می‌تواند به عنوان مشاور به تیم کمک کند.

دنیامالی با حمید استیلی صحبت کرد و در نظر داریم وی فردا به انزلی بیاید تا چهارشنبه قرارداد خود را ثبت کند و پنج‌شنبه روی نیمکت ملوان بنشیند.

همچنین در نظر داشتیم صحبت های لازم را با زرینچه به عنوان دستیار استیلی داشته باشیم که وی بدلیل مشکلات شخصی از حضور در ملوان انصراف شد.

داوری دیدارهای پخش شده توسط محمد فنایی مورد بررسی قرار گرفت.محمد فنایی اعتقاد داشت در مسابقه گسترش فولاد برابر تراکتورسازی روی محمد ابراهیمی خطا شد و یک پنالتی گسترش فولاد اعلام نشد. در مسابقه ذوب آهن برابر سپاهان یک صحنه مشکوک به هند پنالتی بود که فنایی گفت توپ به سر مدافع سپاهان خورد و پنالتی رخ نداد. فنایی درباره مسابقه استقلال برابر ملوان گفت گل اول استقلال به اشتباه مردود شد و خسرو حیدری هندی انجام نداد. کارت زردی که به خاطر شادی بعد از گل به امید ابراهیمی داده شد اشتباه بود و همچنین خطای پشت محوطه جریمه ای که برای ملوان اعلام شد صحیح نبود و مهاجم ملوان بود که روی مدافع استقلال خطا انجام داد.

حرکات تاکتیکی برتر هفته در دیدارهای مختلف هفته دوم به نمایش درآمد.

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا
روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد پیشنهاد خود مبنی به حضور 9 بازیکن به جای 7 بازیکن روی نیمکت گفت: به نظرم با این ایده بازیکنان بیشتری به لیگ برتر راه خواهند یافت و مگر بد است که ایده های جدید به فوتبال ایران بیاوریم؟ در بازیهای اروپایی می بینیم به جای 2 کارت زرد ، 5 کارت زرد به بازیکنان می دهند و گاهی اوقات ایذه های جدید برای فوتبال مفید است.

ستارگان فوتبال جهان در ورزشگاه آزادی/ مهدوی کیا و خاطرات هامبورگ

ارتباط زنده تصویری با میشل سالگادو از لبنان برقرار شد و طی این ارتباط عنوان شد: حضور تیم ستارگان جهان در ایران قطعی است و این دیدار 6 شهریور در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و بازیکنان یکی دو روز پیش از بازی به ایران می آیند.

میشل سالگادو اسامی این ستارگان فوتبال جهان را به شرح زیر معرفی کرد:
 
بازیکنانی نظیر بدو ایلگنر و ویکتور بایا، روبرتو کارلوس، کاناوارو، فرناندو هیرو، سالگادو، فرناندو کوتو، مارسی دسایی، لوئیس فیگو، مندیتا، ادگارد داویدز، گری لینکر، پائولتا و پاتریک کلایورت

سالگادو بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال اسپانیا اظهار داشت: انتظار داریم ورزشگاه پر شود و علاقه مندان از این بازی لذت برده و استفاده ببرند.

ستارگان فوتبال جهان در ورزشگاه آزادی/ مهدوی کیا و خاطرات هامبورگ

گزارش از نود تا نود پخش شد که طی آن اتفاقات هفته اخیر فوتبال ایران مورد بررسی قرار گرفته بود.

جلالی در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: بطور حتم اگر شما می توانستید درک کنید که با حرارت نیمکت ، چقدر بازی گرمتر می شود با 9 نفره شدن نیمکت موافقت می کردید.

جلالی در مورد قرارداد یکی از بازیکنان سایپا که بدون اطلاع وی امضا شده بود خاطرنشان کرد: این بازیکن 2 بار برای تست به باشگاه آمد و من اعلام کردم که وی را نمی خواهم ولی متوجه شدم با وی قرارداد بسته شده و در لیست سایپا به سازمان لیگ اعلام شده است و وقتی من از این موضوع مطلع شدم اعتراض خود را اعلام کرده و گویا روز گذشته( دوشنبه) قرارداد وی فسخ شده است.

نیم منتخب هفته:

ستارگان فوتبال جهان در ورزشگاه آزادی/ مهدوی کیا و خاطرات هامبورگ

ستارگان فوتبال جهان در ورزشگاه آزادی/ مهدوی کیا و خاطرات هامبورگ

دکتر زهره هراتیان عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی برنامه آمد  و درخصوص شائبه لزوم جلوگیری از انجام مسابقه پرسپولیس و استقلال خوزستان توضیح دادند.

هراتیان تاکید کرد که هیچ قانونی در فیفا مبنی بر لغو بازی به خاطر گرمای هوا وجود ندارد. تنها قانون کولینک برک و وقفه بازی برای خنک کردن بازیکنان موجود است که به خوبی در این بازی اجرایی شد. ضمن اینکه اگر قرار بود بازی چند ساعت به تعویق بیفتد به دلیل ورود ریزگردها هوا بدتر هم می شد.

وی اظهار داشت:  امسال کار پزشکی جدیدی انجام شد و قرار بود با توجه به گرمای هوا و دمای 45 درجه در ورزشگاه شهر اهواز زمان 3 دقیقه برای پایین آوردن دمای بدن بازیکنان نیاز بود که این زمان را برای تیم ها در نظر گرفتیم که با استفاده از حوله های مرطوب این امر صورت گیرد، البته ناگفته نماند من در تلویزیون و تصاویر حوله مرطوب ندیدم.

غلامرضا بهروان رییس کمیته مسابقات روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد برگزاری دیدار تیم های فولاد خوزستان  و پرسپولیس در اهواز گفت: اگر هیئت ها شرایط را فراهم کنند بطوریکه به فرض مثال پس از بازی ، هواداران در خیابان ها نمانند ما بازی را شب برگزار می کنیم ولی به شرطی که هماهنگی های لازم در استان و محل بازی صورت گرفته باشد.

ستارگان فوتبال جهان در ورزشگاه آزادی/ مهدوی کیا و خاطرات هامبورگ

 آیتمی از مهدی مهدوی کیا در هامبورگ پخش شد که طی آن وی از خاطرات خود تعریف می کرد. مهدوی کیا در این آیتم به موزه باشگاه هامبورگ رفته و لباس ها و کفش های دوره های مختلف تیم هامبورگ و همچنین تصاویر بازیکنان و اسطوره های این تیم را نشان می داد. وی همچنین جایزه بهترین بازیکن آسیا در سال 2003 را بدست آورده بود که به موزه باشگاه هامبورگ تقدیم کرده بود. سپس مهدوی کیا به ورزشگاه هامبورگ رفت و از خاطرات شیرین خود و رابطه خوبش با هواداران این تیم صحبت کرد، رختکم تیم هامبورگ آخرین محلی بود که در این آیتم مهدوی کیا به آنجا رفت.

آنالیز بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان پخش شد که طی آن به نقاط ضعف و قوت این تیم مقابل تیم ویسی( استقلال خوزستان ) اشاره شده بود.

دیدار تیم های پدیده خراسان و فولاد خوزستان به همراه حواشی و صحبت های بازیکنان و مربیان دو تیم پخش شد.

مصاحبه ای از علیرضا جهانبخش پخش شد و وی در خصوص بازی در فوتبال هلند و تیم آلکمار صحبت کرد و اظهار داشت از انتخابش رضایت دارد و قرار است به عنوان وینگر راست در آلکمار بازی کند.

دیدار تیم های استقلال اهواز - سیاه جامگان، صبای قم - نفت تهران پخش شد.

داوری دیدارهای پخش شده توسط محمد فنایی مورد بررسی قرار گرفت.

گزارشی از حواشی انتقال امتیاز فولادنوین به استقلال اهواز و صحبت های مسئولان تیم ها پخش شد.

وحید شمسایی مربی - بازیکن تیم تاسیسات دریایی، قهرمان جام باشگاه های آسیا میهمان برنامه نود بود.

ستارگان فوتبال جهان در ورزشگاه آزادی/ مهدوی کیا و خاطرات هامبورگ

خدا را شکر که پس از 3 سال ناکامی توانستیم عنوان خوبی برای فوتسال ایران در آسیا بدست بیاوریم و این موفقیت را تقدیم میکنیم به روح بابک معصومی، کاپیتان فقید تیم ملی فوتسال که خیلی زود از جمع ما رفت.

وی افزود: بازیکنانمان با قلب و روح خود بازی کردند و دوست داشتند قهرمان شوند و شدند. چندین بازیکن عضو تیم ملی در تیم خود داریم و فکر میکنم در کنار بازیکنان با تجربه مان، بازیکنان جوانمان عالی کار کردند و بازیکنان خیلی حوب بودند و به هدف خود رسیدیم. تیم خیلی خوب و هماهنگی داشتیم و همه عالی بازی کردند و خواستیم قهرمان شویم و به هدف خود هم رسیدیم.

شمسایی در بخشی از صحبت های خود در خصوص تاریخ تولد خود با خنده گفت: متولد 30 شهریور 1354 هستم ولی دوست دارم 55 باشم!

گزارشی از گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در خصوص بازگشت خسوس کاندلاس و الگوبرداری وی از قهر و آشتی های کی روش
و همچنین صحبت های افتخاری رییس کمیته فوتسال در خصوص بازگرداندن وی و همچنین قول پاداش ویژه به خسوس و ... پخش شد.

وحید شمسایی در مورد خسوس گفت: شأن فوتسال ما بالاتر از این حرفها است که برای برگرداندن وی اینگونه عمل کنیم. فوتسال ایران 3 سال در آسیا مقام نیاورد که 2 سال آن مربی خارجی داشتیم . فوتسال ایران با مربیان داخلی به عناوین و جایگاه های بالایی دست یافته و چیزی کم نداشتیم اما با خسوس به جایی نرسیدیم.

وی همچنین در خصوص اختلافات در فوتسال ایران اظهار داشت: متاسفانه اختلاف در فوتسال زیاد است و خیلی ها همدیگر را قبول ندارند و این مسئله ضربه بزرگی به پیکره فوتسال کشور وارد می کند. اگر میخواهند مربی داخلی بگذارند بهتر است از بزرگتر ها باشد.

در پایان برنامه 54 درصد بینندگان سپاهان را برنره دیدار با پرسپولیس می دانستند.

ستارگان فوتبال جهان در ورزشگاه آزادی/ مهدوی کیا و خاطرات هامبورگ

برنامه نود این هفته ساعت 2:14 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

انتهای پیام/

گزارش از: سید محمد رضا آقایی میر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۳:۳۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
ایول
آخرین اخبار