حجی زواره: برای مدال جهانی خسته نیستم

تکواندوکار وزن پنجم تیم ملی بانوان گفت: با تجربه تر از گذشته شده ام و برای مدال جهانی خسته نیستم.

حجی زواره: برای مدال جهانی خسته نیستممسعود حجی زواره در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص رقابت های جهانی تکواندو در روسیه عنوان کرد: رقابت های جهانی با تمام رویدادهای بین‌المللی متفاوت بوده حتی از نظر امتیازات المپیکی هم میدان بزرگی و در آن 70 کشور ثبت نام می کنند با سرمایه گذاری که در افزایش سهمیه های المپیکی این رشته انجام شده، همه ورزشکاران حاضر در مسابقات جهانی به دنبال رسیدن به المپیک در چهار وزن المپیکی هستند. 
 
وی ادامه داد: مدت ها است که در اردوهای تیم ملی وقت گذاشته ایم و دوری از خانواده و تمرینات سخت چند ساعته در روز را تحمل کرده ایم، خسته نیستیم و به شرایط اردوها عادت داریم اما با مدال جهانی به طور حتم انگیزه بیشتری برای آینده پیدا می کنیم. 
 
قهرمان تکواندو بازیهای آسیایی اینچئون در مورد وضعیتش گفت: از چند روز قبل وزن کم کردن را شروع کرده ام تا در روز مسابقه سر وزن برسم قول مدال می دهم چون گسی که برای مدال میرود از همه زندگی خود گذشته است، شرایطم نسبت به مسابقات جهانی دوره قبل متفاوت شده و حالا با تجربه تر شده ایم. 
 
او با اشاره به اینکه در روز دوم مسابقات جهانی به روی شیاپ چانگ خواهد رفت، افزود: برایم فرقی نمی‌کند چه روزی مسابقه بدهم، همه حریفانم خوب هستند و پیشرفت کرده‌اند و دوست دارم جواب اعتماد مربیان و مسئولان را بدهم. 
 
وی جدی ترین رقیبش در وزن پنجم را (ثروت) ترکیه ای نامید و گفت: تکواندوکاران روسیه، مکزیک و کره نیز دیگر بازیکنان مطرح این وزن هستند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار