"مقدم‌فر" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آمریکایی‌ها با تهدید نظامی به دنبال تضعیف موضع ایران در مذاکرات هستند

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای روشی را پیش گرفته‌اند که موضع ایران را در مذاکرات هسته‌ای تضعیف کنند.

آمریکایی‌ها با نهدید نظامی علیه ایران به دنبال تضعیف موضع ایران در مذاکرات هستند«حمیدرضا مقدم‌فر» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب  اسلامی در جمع معلمان و فرهنگیان مبنی بر اینکه «با مذاکراتی که در زیر شبح تهدید انجام بگیرد موافق نیستم»، اظهار داشت: یکی از روش‌های آمریکا از گذشته تاکنون این بوده که سیاست باید سیاست چماق و هویج باشد، یعنی همیشه باید از یک طرف وعده‌های خوب داد و از یک طرف، طرف مقابل را ترساند و با خشونت عمل کرد.        

وی افزود: آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای نیز این روش را پیش گرفته‌اند، از یک طرف با ایران مذاکره و گفتگو می‌کنند و از طرفی تلاش می‌کنند با حربه‌ تهدید به حمله نظامی، موضع ایران را در مذاکرات هسته‌ای تضعیف کنند.

این کارشناس رسانه‌ای تصریح کرد: همان‌طور که رهبر فرمودند این روش، روش غلطی است و ما زیر بار مذاکره‌ای که یک طرف آن تهدید نظامی  باشد نمی‌رویم، این مذاکره و گفتگو نیست؛ همچنین ایشان اعلام کردند که این روش را قبول ندارند.

انتهای پیام/


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار