حسن افتخاری:فدراسیون هندبال آسیایی باعث شکست تیم ما شد/مهدی قشقایی:داوری مسابقات خیلی مشکل داشت

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی و کاپیتان تیم ملی این تیم هر یک پیرامون برگزاری مسابقات اخیر در کویت نظراتی داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی و کاپیتان تیم ملی این تیم هر یک پیرامون برگزاری مسابقات اخیر در کویت نظراتی داشتند.

حسن افتخاری:فدراسیون هندبال آسیایی باعث شکست تیم ما شد

سرمربی تیم ملی  هندبال ساحلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:فدراسیون آسیایی هندبال بدلیل نفوذ سیاسی کشورهایی مانند بحرین ، قطر و عمان مانع بزرگی در مسیر موفقیت ما بود. با اینحال تیم ملی برای نخستین بار تجربه خوبی در مسابقات آسیایی بدست آورد و ما از عملکرد تیم راضی هستیم.

وی ادامه داد:این سری از مسابقات برای کسب سهمیه المپیک و همچنین حضور در مسابقات جهانی مجارستان بود . ما در بازی آخر بازی را به بحرین واگذار کردیم. ولی من از عمکرد تیم راضی ام زیرا قابل قبول است.  انها مقابل حریفان آسیایی خوب بودند.

حسن افتخاری در ادامه اظهار داشت:در پایان این مسابقات تیم های قطر ، عمان و بحرین به مقام های اول تا سوم دست یافتند و به مسابقات جهانی مجارستان راه پیدا کردند.

مهدی قشقایی:داوری مسابقات خیلی مشکل داشت

کاپیتان تیم ملی هندبال ساحلی نیز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: داوری مسابقات خیلی مشکل داشت تا حدی که تماشاگران این دیدارها از داوری شکایت داشتند و اعتراض می کردند.

وی ادامه داد:در این مسابقات کاملا مشخص بود که ساحلی بازان دیگر کشورها با یک برنامه ریزی حساب شده به مسابقات آمده بودند.آنها برنامه روشنی برای کسب سهمیه المپیک و راهیابی به مسابقات مجارستان داشتند.

قشقایی افزود:زمان برگزاری این مسابقات با زمان برگزاری لیگ ایران  یکی شده بود بطوریکه محسنی،خوش قدم و دهقان دیرتر از سایرین به جمع ملی پوشان پیوستند  و امیرحسین سالمی  به مسابقات رسید و حضور داشت.

وی گفت: ما مقابل پاکستان تیم متحدی بودیم و خیلی خوب بازی کردیم. ولی در گیم دوم با اشتباه داوری بازی واگذار شد.داوری خیلی مشکل داشت  و متاسفانه در بازی آخر گلهای زده قابل قبول نبود. تماشاگران ایرانی هم اعتراض داشتند.

وی با ابراز امیدواری که انشاءاله مسوولان به این موضوع رسیدگی کنند اظهار داشت:امیدوارم در بازیهای دیگر از این اتفاقات و ناداوری ها پیش نیاید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار