صحبت‌های مربیان دو تیم هندبال گهر زمین و هپکو اراک قبل از بازی

مربیان دو تیم هندبال گهر زمین و هپکو اراک قبل از بازی امروز در مورد وضعیت تیم‌شان به صحبت پرداختند.

صحبت‌های مربیان دو تیم هندبال گهر زمین و هپکو اراک قبل از بازیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم گهر زمین تهران و هپکو اراک در هفته بیستم رقابت های لیگ باشگاهی هندبال دور برگشت امروز نوزدهم اردیبهشت ماه به محل سالن فدراسیون هندبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

سرمربی تیم هندبال گهر زمین‌: به دلیل مصدومیت دو بازیکن در شرایط سختی هستیم 

مسعود ظهرابی سرمربی تیم گهر زمین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ تیم گهر زمین تمرینات خوبی داشته اما به دلیل مصدومیت دو بازیکن از ناحیه گردن، و ربات پا و حضور دو بازیکن در مسابقات هندبال ساحلی شرایط سختی داریم، دیگر بازیکنان تیم تلاش خود را بیشتر می کنند اما قبل از بازی پیش داوری نمی کنیم.

سرمربی تیم هندبال هپکو اراک:‌ در تعقیب صدرنشین هستیم

ایرج رضایی سرمربی تیم هندبال هپکو اراک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم هپکو اراک در دور برگشت مسابقات هفته بیستم از آمادگی بیشتری برخوردار است و تمرینات قابل قبولی داشته است.

وی افزود: ما هم اکنون در رده هفتم جدول قرار داریم، که جزء تیم سبزوار که در رده اول جدول لیگ قرار دارد، بقیه تیم ها در یک سطح هستند.

رضایی خاطر نشان کرد: هندبال رشته‌ای است که در آن مصدومیت بسیار بوده و به علت تهاجمی بودن این رشته ورزشی مصدومیت‌های بیشتری رخ  می‌دهد.

وی در پایان گفت: سعی بر این داریم امروز بازی قابل قبولی مقابل تیم  خوب گهر زمین ارائه دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازیکن ، هپکو اراک ، تهاجم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار