ديدار حساس رئال مادريد با والنسيا برگزار شد؛

یک تساوی برای رئال با طعم شکست/بارسلونا به قهرمانی امیدوار شد

دیدار تیم های والنسیا و رئال مادرید شب گذشته با حساب دو بر دو به پایان رسید تا امید های رئال مادرید برای قهرمانی کمرنگ شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران این دیدار با حاشیه های جذابی همراه بود؛

از سكوت يك دقيقه اي تا حمايت از نپال

ابتدا دو تيم با لباس ها حمايت از نپال وارد زمين شدند و بعد دور زمين ١ دقيقه سكوت كردند 
يونيسف روي كاپشن ورزشي والنسيا و تيشرت بنفش ريالي ها را طراحي كرده 

ورزشگاه مملؤ از جمعيت در گرما

ورزشگاه ٨١ هزار نفري برنابه وپر شده بود و ابتدا زمين را آب ياري كردند تا زمين شرايط مناسب داشته باشد و داوران قبل از آغاز بازي هدفون هايشان را چك كردند.بد نيست بدانيد دو تيم در دماي ٢٧ درجه سانتيگراد مقابل يكديگر صف آرايي كردند.

تركيب رئال مادرید

كاسياس، په په ، راموس، اربلوا،رودريگز،كروس،بيل،هرناندز،ايسكو، از ريالي ها و فغوني آلكاسر، اوتامندي، گومز،آلوز گايا،و فواگو بازيكنان والنسيا بودند كه به ميدان رفتند البته در دقيقه ١٩ توني كروس به دليل مصدوميت تعويض شد. 

دو حمله دو گل


در دقايق ابتدايي اين والنسيا بود كه توب و زمين را در دست داشت و در نهايت آنها توانستند در دقيقه١٩!با سانتر از جناه چپ و با ضربه سر الكاسر كاسياس گل اول را دريافت مي كند و طولي نمي كشد كه مجددا والنسيا با يك حركت تمرين شده از قبل با ضربه سر ژاوي فوئگودر دقيقه ٢٦ براي بار دوم دروازه سفيد پوشان قرار مي گيرد. 
بيل مهاجم رئال هنگام زدن ضربه كاشتهايستگاهي توپ را به ديرك دروازه شاگردان نونو زد 


ديرك دروازه يار دوازدهم والنسيا


در جريان بازي اين دو تيم شاگردان آنچلوتي بيكار نبودند و بار ها دروازه والنسيا را تهديد كردند و اين ديرك دروازه بود كه ٤ بار به داد وانسيا رسيد و مانع باز شدن دروازه الوز شد. بدون شك سنگربان والنسيا بهترين بازيكن ميدان بود وي حتي در دقيقه٤٥ با گرفتن پنالتي رونالدو دروازه اش را بسته نگه داشت. 

كارت هاي زرد


بازيكنان والنسيا و رئال مادريد بازي خشني به نمايش گذاشتند و داور بازي را بارها مجبور به دادن كارت زرد كردند راموس،په په، اوتامندي،گايا،هرناندز،اريلوا نفراتي بودند كه كارت زرد دريافت كردند كه در اين ميان سهم شاگردان انچلوتي از كارت زرد بيشتر بود 

هجوم بي امان رئال و گل په په


در نيمه دوم بازي توپ و ميدان دست رئالي ها بود و آنها دائما در حال فشار روي دروازه والنسيا بودند و در دقيقه ٥٣ په په مدافع پيش تاخره گل اول رئال را به ثمر رساند بعد از آن هم سفيد پوشان حملات متعدد انجام دادند اما دروازه بان والنسيا شاگردان آنچلوتي را مهار كرد

امتياز در وقت اضافه


شاگردان آنچلوتي آنقدر فشار آوردند كه در نهايت در دقيقه٨٣ ايسكو با يك سر توپ و ضربه زدن از پشت محوطه جريمه گل تساوي را به ثمر رساند و دروازه بان والنسيا در بسته نگه داشتن دروازه اش  موقعيت نا كام ماند . 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار