ضیایی: موفقیت ملی‌پوشان در شکستن رکوردها تحسین برانگیز بود

رئیس کارگروه اهداف پروازی گفت: ملی‌پوشان هرچند سهمیه المپیک نگرفتند اما رکوردها، ظرفیت بالای اهداف پروازی را نشان می‌دهد.

ضیایی: موفقیت ملی‌پوشان در شکستن رکوردها تحسین برانگیز بودحسین ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی اهداف پروازی با 7 تیرانداز راهی مسابقات جهانی قبرس شد با اینکه ملی‌پوشان بعد از مسابقات آسیایی کره جنوبی اردویی نداشتند اما در این رقابت خوش درخشیدند.

وی بیان کرد: ملی پوشان هر چند سهمیه المپیک نگرفتند اما نتایج کسب شده نشان از ظرفیت بالای اهداف پروازی ایران است.

رئیس کارگروه اهداف پروازی گفت: موفقیت ملی‌پوشان در شکستن رکوردهای ملی تحسین برانگیز بود.

مسعود عزیزیان رکود دوبل را شکست و رکورد تیم‌ ملی تراپ نیز بعد از گذشت چند سال شکسته شد. 

*موفقیت در رقابت‌های قبرس نتیجه اعتمادبه مربیان جوان بود

ضیایی عنوان کرد: ملی پوشان اهداف پروازی امیدها را برای کسب سهمیه المپیک زنده کردند و این نتیجه زحمات خودشان و اعتماد به مربیان جوان تیم ملی بود.

وی ادامه داد: نتایج تیم ملی اهداف پروازی در رقابت‌های قبرس حاکی از اثربخشی برنامه کارگروه اهداف پروازی بود و روشی که اعضا برای خروج از بحران اهداف پروازی در پیش گرفتند شرایط را تغییر داد. 

وی گفت: کسب سهمیه المپیک منوط به داشتن امکانات کافی و برگزاری اردوهای مداوم و شرکت در مسابقات برون مرزی است.

ضیایی عنوان کرد: ایران مهرماه سال جاری میزبان رقابت‌های آسیایی اهداف پروازی است امیدوارم با حمایت مسئولان در وزارت ورزش شرایط مطلوبی برای تیراندازی فراهم شود.

*به آینده اهداف پروازی خوش بین هستم

رئیس کارگروه اهداف پروازی تصریح کرد: با عملکرد ملی پوشان در رقابت‌های قبرس به آینده این رشته خوش بین هستم بدون شک با همین کادر مربیگری و برنامه‌ریزی ملی‌پوشان در مسابقات آینده سهمیه خواهند گرفت.

ضیایی افزود: ملی پوشان چند سال گذشته با اینکه امکانات بیشتر و دغدغه مالی فدراسیون کمتر بود و مربیان درجه یک در اختیار داشتند به موفقیت‌های زیادی نرسیدند اما در مسابقات قبرس با اینکه این شرایط فراهم نبود موفق بودند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ملی پوشان در مسابقات قبرس با حداقل امکانات شرکت کردند و نتیجه بسیار خوبی کسب کردند امیدوارم وزارت ورزش و جوانان به مسائل تیراندازی توجه کند و برای مسابقات آینده با فدراسیون همکاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار