مسابقات جهانی تکواندو-روسیه؛

ایرانی ها حریفان خود را شناسایی کردند

مراسم ثبت نام و قرعه کشی تکواندوکاران حاضر در رقابت های جهانی روسیه عصر یکشنبه 22 اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛مراسم قرعه‌کشی بیست و دومین دوره مسابقات جهانی تکواندو در شهر "چیلابینسک" روسیه که از ساعت 16 عصر امروز به وقت محلی آغاز شده بود، دقایقی پیش به پایان رسید و طی آن تکواندوکاران ایران حریفان خود را شناختند.

قرعه کشی مسابقات جهانی براساس رنکینگ جهانی و المپیکی تکواندوکاران انجام شد که فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی سه بازیکن ایران که دارای رنکینگ مناسبی هستند در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده اند.

براساس قرعه در وزن 54- کیلوگرم محمد کاظمی در دور اول با نماینده قبرس مبارزه می‌کند و در صورت رد در دور دوم با برنده دیدار قزاقستان و کانادا مسابقه می دهد. در وزن 58- کیلوگرم فرزان عاشورزاده در دور نخست با قرعه استراحت روبه رو شده است و در دور دوم با برنده دیدار قزاقستان و آلبانی مبارزه خواهد کرد.

اما در وزن 63- کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی در دور نخست با تکواندوکار برزیلی مسابقه دارد که در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار چین و قطر و یا کیپ‌ورد مبارزه می‌کند. در وزن 68- کیلوگرم علیرضا نصرآزادانی کاپیتان تیم ملی در دور نخست با نماینده غنا مبارزه می‌کند.

همچنین در وزن 74- کیلوگرم مسعود حجی‌زواره در دور نخست با تکواندوکاری از الجزایر روبرو می شود. وی در صورت برد در مرحله دوم به مصاف برنده مسابقه کرواسی و غنا می‌رود. در وزن 80- کیلوگرم مهدی خدابخشی در دور نخست با قرعه استراحت روبه رو شده است و در دور دوم با برنده دیدار یونان و اردن مبارزه خواهد کرد.

اما در وزن 87- کیلوگرم امید عمیدی در دور نخست با نماینده کنیا مبارزه می‌کند و در دور دوم با تکواندوکاری از چین‌تایپه که در دور اول استراحت داشته مبارزه می‌کند و در وزن 87+ کیلوگرم سجاد مردانی در دور نخست استراحت می‌کند و در دور دوم با برنده دیدار عراق و ساحل عاج روبرو می شود.

همچنین در بخش بانوان و در وزن 57- کیلوگرم کیمیا علیزاده دور اول با "ماگدالنا کپروسکا" از لهستان مبارزه می کند و در صورت برد در دور دوم با "مارتینا زوبچیچ" نماینده کرواسی مسابقه می دهد.

در وزن 62- کیلوگرم شکرانه ایزدی با "تیمه براون" از مجارستان مسابقه می دهد و در صورت برتری در دور دوم برابر " ایرم یامان" از ترکیه قرار می گیرد. اما در وزن 67- کیلوگرم فاطمه روحانی با "الن جانسون" از سوئد بازی دارد که در صورت برد مقابل "کاتیا چلیک" از کرواسی مسابقه خواهد داد.

همچنین در وزن 73- کیلوگرم هانیه اخلاقی ابتدا با "آثنا آیدین" از ترکیه مسابقه دارد، سپس در صورت برتری با برنده مسابقه "تینا اسکارا" با "کارولینا فرناندز" از ونزوئلا و "جسیکا گالووای" از آمریکا مبارزه می کند و در وزن 73+ کیلوگرم اکرم خدابنده ابتدا با "دنیز جوزف" از اسلوونی بازی می کند و سپس با برنده "نافیا کوش" از ترکیه با "جسیکا پاسیا براوو هرناندز" از کلمبیا روبرو می شود.

رقابت های جهانی از روز سه شنبه 22 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. عاشورزاده اولین نماینده ایران در این مسابقات است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، قرعه ، جهانی ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار