در دومین یادواره‌ی جانبازان شهید عنوان شد؛

تا سرنگونی استکبار و اسراییل ایستاده‌ایم

جانبازان شهید راست قامتان مروج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت هستند و در آسمان خداوند ستارگان درخشانی هستند که با آنها می‌شود راه را پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران، سردار حاج محمد کوثری در دومین یادواره‌ی جانبازان شهید که با حضور حجة الاسلام و المسلمین پناهیان، مقامات لشگری و کشوری و خانواده‌ی معظم شهیدان و ایثارگران برگزار شد، گفت: راه جانبازان حق است و ما ایستاده‌ایم و سرنگونی استکبار بین المللی و اسراییل را ببینیم.

تا سرنگونی استکبار و اسراییل ایستاده‌ایم

وی اظهارداشت: ما تا پایان در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌ایم و می‌ایستیم.

فرمانده‌ی دوران دفاع مقدس افزود: اکنون باید پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم تا این که پرچم اسلام به دست صاحب اصلی انقلاب آقا امام زمان(عج) برسد و به اهتزاز دربیاید.

جانباز جنگ تحمیلی ابراز کرد: بر اساس فرموده‌های امام که قرن آینده، قرن اسلام است اسلام ابر قدرت ها را به خاک مذلت در خواهد آورد.
در ادامه‌ی مراسم ، حجةالاسلام و المسلمین پناهیان گفت: جنگ‌هایی مانند ویتنام در انسان و بازماندگان آنان ایجاد افسردگی و خمودگی می‌کند ولی اکنون بعد از گذشت سی سال از جنگ می‌بینیم که جانبازان ما مایه‌ی نشاط و سرزندگی هستند.

وی ادامه داد: حتی خانواده‌های این جانبازان، فرزندان و نوه‌های آنان نیز از وجود و هنرشان احساس مباهات می‌کنند.

پناهیان گفت: به جانبازان شهید و خانواده‌های آنان که پس از تحمل سالها رنج لباس شهادت را بر گزیدند تبریک می‌گویم.

سخنران مراسم افزود: انقلاب ما که شما پای آن ایستاده‌اید با رهبری شخصیتی مانند امام شکل گرفت و این انقلاب با فرماندهی حضرت کار انقلاب را به این مقطع کشانید و من در این لحظه به منشور انقلاب در بیانیه‌های پایانی عمر شریف امام اشاره می‌کنم.

سخنران یادواره اشاره کرد: این بیانیه‌ها به منشور نخست انقلاب، منشور دوم انقلاب و منشور سوم انقلاب مشهور شد که در این بیانیه‌ها روند انقلاب تا ظهور امام زمان (عج) تبیین شده است.

پناهیان ابراز کرد: منشور نخست انقلاب، منشور دوم انقلاب و  منشور سوم انقلاب به معنای سه بیانیه‌ی پایانی عمر شریف اما نباید فراموش شود چون باید توجه کرد که امام در این بیانیه‌ها ضد چه کسانی سخن گفته‌اند.

وی افزود: بیان این بیانیه‌ها برای این است که باید یک بار دیگر به کل انقلاب توجه شود زیرا این بیانیه‌ها برای تا پایان عمر شریف امام است و منشور سوم انقلاب به عنوان منشور مقاومت انقلاب مشهور شد و در این منشور مهاجران انقلاب مورد خطابه‌ی امام قرار گرفته‌اند.

مداح بسیجی تأکید کرد: شهیدان مدافعان همیشگی انقلاب هستند و این انقلاب را در تأثیر و شعاع خود قرار داده‌اند زیرا که وصیت نامه شهیدان نشان می دهد که به طور کلی در هر وصیت نامه 4 بار از امام حسین(ع) و ابوالفضل (ع) سخن به میان آمده و تنها 4 مرتبه هم از ولایت فقیه سخن گفته شده است چون این شهیدان محله به محله به آموزش مسئله ولایت فقیه پرداختند.

پناهیان اظهار کرد: در بیانیه‌ی امام می‌خوانیم آنهایی که رسول خدا (ص) و جهاد در راه خدا را اشاعه داده‌اند آنها حافظ اصول هستند و در صورت ترک آن منتظر سرانجام  آن باشند.

وی گفت: بیانیه‌های پایانی عمر شریف امام را باید بازنگری کنیم زیرا هیچ معرفتی بالاتر از این درس برای ما نیست و هیچ نویسنده‌ای تاکنون این عمق را برای ما به ارمغان نیاورده است.

رزمنده‌ی بسیجی بیان کرد: من در این شرایط با نگاه به چهره‌ی ایثارگران ناخودآگاه وادار به سکوت می‌شدم و خوشا به حال خانواده‌ی آنان که از اینان بهره مند هستند.

وی گفت: در بخشی از بیانیه‌ امام آمده است که خون شهیدان، انقلاب و اسلام را بیمه کرد و راه و رسم شهادت فراموش شدنی نیست و این تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان، عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود و خوشا به حال آنان که این گوهرها را در دامن خود پروراندند. خدایا ما را از وصال به این گوهرها محروم نکن.

پناهیان همچنین در خصوص بخشی دیگر از بیانیه‌ی امام ابراز کرد: خداوندا، کشور و ملت ما هنوز در آغاز راه مبارزه‌اند و نیازمند مشعل شهادت، خداوندا خود این مشعل فروزان را حافظ و نگهبان باش و در آینده قدر شهیدان بیشتر دانسته می‌شود و بدا به حال من که مانده‌ام و جام زهرآگین قطعنامه را سرکشیده‌ام.

وی گفت: من این سخنان امام را به جانبازان شهید و شما جانبازان زنده تقدیم می‌کنم و من این را به جانبازان تقدیم می‌کنم که بی ادعا در دفاع از ولایت فقیه رفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار