کمالوندی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

بازدید روز گذشته صالحی از پروژه‌های گداخت هسته‌ای کشور

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: علی اکبر صالحی صبح دیروز(دوشنبه) از پروژه‌های موفق آزمایشگاه کاربرد پلاسما پژوهشکده گداخت هسته‌ای پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای بازدید کرد.

بازدید روز گذشته صالحی از پروژه‌های گداخت هسته‌ای کشور"بهروز کمالوندی" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران پیرامون بازدید روز گذشته رئیس سازمان انرژی اتمی از پروژه‌های گداخت هسته‌ای گفت:  علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، معاون فناوری‌های پیشرفته و رئیس پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای این سازمان صبح روز دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه از پروژه‌های موفق آزمایشگاه کاربرد پلاسما بازدید کرد.
 
شایان ذکر است؛ در این رویداد از پروژه‌های سامانه باریکه یونی پیوسته با انرژی 5kev، قلم پلاسمای سرد و دستگاه پلاسمای کانونی 115kg بازدید صورت گرفت.
 
همچنین با توجه به اینکه بخشی از آنها در حوزه امور پزشکی و سلامت قرار می‌گیرند، از جمله پروژه قلم پلاسما که در ضدعفونی و ایمپلنت دندان کاربرد دارد، مورد تاکید صالحی قرار گرفت و وی از مساعدت و تسریع در تکمیل پروژه‌هایی که به نوعی با سلامت مردم مرتبط هستند و استفاده‌های عمومی دارند.

کمالوندی همچنین در مورد وضعیت جسمانی رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ساعتی پیش در بیمارستان بودم، از صالحی احوال پرسی کردم، حال وی خوب و اکنون در بخش ICU بستری است که پس از آن به بخش منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار