ارومیه؛

احداث60 واحد مسکن محرومین در چایپاره

فرماندار چایپاره گفت: 60 واحد مسکن محرومین در چایپاره احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه، مرتضی اصغری در جلسه بررسی موانع و مشکلات احداث مسکن محرومین، اظهار داشت: ساخت مسکن محرومین یکی از اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چایپاره است.

وی با بیان اینکه ساخت این واحدها به کمک خیرین و بخشی دیگر از محل اعتبارات دولتی انجام می‌گیرد، تصریح کرد: در این خصوص امسال 60 واحد مسکن مستضعفین در نقاط مختلف این شهر احداث می‌شود.

اصغری با بیان اینکه این واحدها به افراد بی‌بضاعت و کم‌ بضاعت شهر واگذار می‌شود، گفت: در این راستا نیازمند همکاری هرچه بیشتر خیرین این شهرستان هستیم.

فرماندار چایپاره اظهار داشت: بنیاد مسکن در ساخت مسکن محرومین نهایت تلاش خود را برای پایین آوردن هزینه‌های ساخت به کار برده است.

وی با بیان اینکه این واحدها همچون سایر واحدهای مسکونی که احداث می‌شود، مقاوم است، افزود: پایین آوردن هزینه‌های ساخت به معنی استفاده از مصالح نامرغوب یا مصالح نامناسب نیست.

اصغری با بیان اینکه در ساخت مسکن محرومین توانسته‌ایم منابع را به درستی مدیریت کنیم، اضافه کرد: در این راستا دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط نیز همکاری لازم را دارند، در تهیه زمین و مصالح مورد نیاز کمک‌های قابل توجهی انجام داده‌اند.

فرماندار چایپاره با تاکید بر تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها، ادامه داد: انتظار می‌رود تا پایان امسال احداث این واحدها به اتمام برسد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.