کوچک‌زاده در نطق میان‌دستور خطاب به رئیس‌جمهور:

چرخ زندگی مردم با کینه‌جویی‌های حزبی و قبیله‌ای نمی‌چرخد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: آقای روحانی با این کینه‌جویی‌های حزبی و قبیله‌ای چرخ زندگی مردم نخواهد چرخید، اگر جلوی فساد و ریخت و پاش در کشور گرفته شود منابع حاصله اکثر غریب به اتفاق نیاز کشور را مرتفع می‌کند.

چرخ زندگی مردم با کینه‌جویی‌های حزبی و قبیله‌ای نمی‌چرخدبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 23اردیبهشت) در نطق میان دستور خود با تبریک بعثت پیامبر به مسلمانان جهان گفت: مقاومت اسلامی و قهرمانانه ملت رشید یمن در برابر لاشخورهای آل صهیون را می‌ستایم و تاکید می‌کنم که تنها راه پشیمان کردن متجاوزان همین ایستادگی و پایداری مظلومانه است.

وی افزود: به وزیر امور خارجه تذکر اکید می‌دهم برای آزمودن راه مذاکره و عرصه مباحث هسته‌ای کشورمان بسنده کردن و پیشنهاد بلاوجه برای مذاکرات و سازش به قهرمانان یمنی ارائه نکنند، که البته شنیده هم نخواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: ما رفتار تیم مذاکره کننده و مواضع رئیس‌جمهور در قضیه هسته‌ای را منطبق بر خواست، منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب که همیشه موجب عزت ملت ایران بوده است ارزیابی نمی‌کنیم.

عضو کمیسیون آموزش اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها عدم خوش‌بینی خود به این مذاکرات را بیان داشته و در آخرین فرمایشات خود در دیدار با معلمان در جلسات متعدد، مذاکره زیر شبح تهدید را غیرمعقول، غیرمنطقی و غیرقبول خوانده و موجب خدشه به حیثیت و عزت ملت ایران که مقدمه توسری خوردن است ارزیابی کرده‌اند.

کوچک‌زاده بیان داشت: مذاکره زیر شبح تهدید چه معنایی دارد؟ ملت ایران مذاکره زیر شبح تهدید را برنمی‌تابد، من با مذاکرات زیر شبح تهدید موافق نیستم، اینها نمونه‌ای از فرمایشات مقام معظم رهبری است که برمبنای آن قریب به 80 نماینده مجلس طراحی را با سه فوریت برای توقف مذاکرات دو جانبه با آمریکا، رسانه‌های دروغ‌پرداز از خود طرح در نیاوردند و به مجلس نسبت ندهند که طرح هوا شد، یا نشد، ای آمریکا پرستان خفقان بگیرید.

وی اظهار داشت: یک ذره با این ملت و اسلام همراهی کنید ای غرب زده‌های نام شرق بر خود گذاشته.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: طرحی را 80 نماینده مجلس با سه فوریت برای توقف مذاکرات دو جانبه آمریکا و ادامه مذاکرات با بقیه اعضای 1+5 تهیه و ارائه کرده‌اند که نمی‌دانم با کدام توجیه قانونی و سیاست مجلس از مطرح کردن آن جلوگیری می‌کند امیدوارم آقایان طبق سوگندی که یاد کرده‌اند، به وظیفه قانونی خود در اداره مجلس عمل کنند نه سلیقه شخصی.

عضو کمیسیون آموزش خطاب به روحانی بیان داشت: آقای روحانی راستی یادتان هست قرارتان با ملت ایران این بود که در صورتی که به عنوان نماینده ملت ایران به طرف‌های مذاکره پاسخ مناسب بدهید که با ملت ایران با زبان تکریم و نه تهدید و تحریم سخن بگویید؛ خدا وکیلی خودتان پیش وجدانتان پاسخ دهید، آیا آن زبان تکریم را یک جا مشاهده کردید؟

کوچک‌زاده متذکر شد: آقای روحانی به شما تذکر می‌دهم، هزاران میلیارد سرمایه مردم مظلوم و مملکت در طرح‌های نیمه تمام مسکن مهر به دلیل بغض و کینه‌های حزبی، قبیله‌ای شما و اعضای کابینه‌تان که صریحا هم در رسانه‌های عمومی به آن اقرار کردند، در حال نابودی است و این در حالی است که میلیون‌ها نفر از مردم ما که همه سرمایه خود را برای خانه‌دار شدن در این طرح ریختند در بی‌مسکنی به سر می‌برند.

وی اضافه کرد: شایسته است به وزیر مسکن در این مورد تذکر جدی داده شود قبل از اینکه مردم خود عکس‌العمل برای استیفای حقوق و جلوگیری از نابودی سرمایه‌هایشان داشته باشند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: آقای روحانی با این کینه‌جویی‌های حزبی و قبیله‌ای چرخ زندگی مردم نخواهد چرخید، اگر جلوی فساد و ریخت و پاش در کشور گرفته شود منابع حاصله اکثر غریب به اتفاق نیاز کشور را مرتفع می‌کند.

عضو کمیسیون آموزش تصریح کرد: مبارزه با فساد با برگزاری کنفرانس‌های میلیاردی در روز جهانی به اصطلاح مبارزه با فساد آن هم برای نشان دادن دولت استانداردهای جهانی مبارزه با فساد، علی رغم رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر بی‌فایده بودن این گونه کنفرانس‌های پرهزینه عملی نخواهد شد، حداکثر نتیجه این رفتارهای نمایشی صحنه "آی دزد، آی دزد" کسی است که برای رهایی از دست تعقیب کنندگان فریاد می‌زند.

کوچک‌زاده خطاب به روحانی گفت: آقای روحانی دروغ‌های چند ساله برای نسبت دادن همه مشکلات به دولت گذشته بیش از این نتیجه نخواهد داد.

وی اظهار داشت: آیا وقت آن نرسیده که به جای پوشاندن ضعف‌ها و مشکلات ناشی از گره زدن سرنوشت خودتان و کشور به مذاکرات با گرگ‌ها، حقیقتا به کار جدی و سخت برای رفع مشکلات معیشتی بپردازید.

کوچک‌زاده بیان داشت: باور من آن است که دو منشا آسیب جدی به اعتماد مردم به عنوان اصلی‌ترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی عبارتند از اول مسئولان نالایقی که پست‌ها و موقعیت‌ها را طعمه می‌دانند و جز اشرافی‌گری تجمل پرستی هنری ندارند.

وی گفت: دوما رسانه‌های خائن و وابسته‌ای که با الگوگیری و تبعیت از دشمنان مسئولان خدوم را با تهمت و شایعه پراکنی اهل فساد و غیرقابل اطمینان معرفی می‌کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر  اظهار داشت: کسانی که زیر عنوان پرچم دلسوزی هر روز شایعه‌ای را در رسانه‌های تحت مدیریت‌شان مطرح و هفته‌ها جامعه را با آن مشغول می‌کنند، اگر خائن نیستند بدانند، خروجی‌ فعالیت‌شان شهری جز ناامیدی مردم و امیدواری دشمن ندارند.
 
عضو کمیسیون آموزش اظهار داشت: راستی آقای روحانی یادتان هست در اوایل ریاست جمهوری‌تان خود را فرزند مجلس خواندید و از بی‌اعتنایی‌ها و اهانت‌های اتهامی به مجلس اظهارناخشنودی کردید و نظیر این‌ها؛

کوچک‌زاده خاطر نشان کرد: به راستی چه شد که هر روز یک معاون و مشاور شما وظیفه خود دید که اهانت به مجلس روا دارد و دست آخر هم خود شما با اعلام سال هم‌زبانی و هم‌دلی به عنوان سال انتخابات آرزوی تشکیل مجلس در خور شان ملت ایران کردید، امیدوارم ملت ایران در سال انتخابات ریاست جمهوری رئیس‌جمهوری در شان ملت ایران را برگزیند.

انتهای پیام/

برچسب ها: صحن ، علنی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار