عضو فراکسیون هلال احمر مطرح کرد:

سابقه داوطلبی برای مدت خدمت سربازی لحاظ شود

عضو فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد برای تشویق و تقویت حس نوع دوستی داوطلبان، سوابق داوطلبی در خدمت سربازی لحاظ شود.

سابقه داوطلبی برای مدت خدمت سربازی لحاظ شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ احمد آریایی‌نژاد، نماینده مردم ملایر و عضو فراکسیون هلال احمر در دیدار اعضای این فراکسیون با رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در برخی کشورها نقاط زلزله خیز دنیا در سیستمی نشان داده می شوند، اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم حداقل چنین سیستمی را در داخل کشور داشته باشیم، همچنین تبادل تجربیات می‌تواند برای هلال احمر در طی کردن مسیر مثبت باشد.

وی با بیان اینکه لباس جمعیت هلال احمر تجلی نیکی‌هاست، گفت: داوطلبان این جمعیت بدون هیچ چشم‌داشت و مزایایی خدمت می‌کنند که پیشنهاد می‌کنیم امتیازاتی از قبیل سوابق داوطلبی در خدمت سربازی منظور شود تا انگیزه و حس نوعدوستی این قشر تقویت یابد.

آریایی‌نژاد همچنین از آمادگی مجلس برای تحقق چنین امتیازاتی برای داوطلبان هلال احمر خبر داد.

*افزایش مشارکت مردمی با کمرنگ کردن نگاه دولتی

نماینده مردم ملایر با اشاره به اینکه تحول در دستگاه‌ها مثبت است، تصریح کرد: البته تحولات ممکن است مثبت یا منفی باشد که در این صورت باید نقاط مثبت گذشته را تقویت و در جهت رفع نقایص و نقاط منفی تلاش کرد.

آریایی نژاد در پایان با تاکید بر پویایی دستگاه‌ها گفت: هیچ‌گاه نباید به سکون راضی شد چرا که همیشه جایی برای ارتقاء وجود دارد، همچنین هرچه بتوانیم رنگ دولتی را از هلال‌ احمر کم کنیم می‌توانیم به مشارکت مردمی بیفزاییم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سابقه ، داوطلبی ، سربازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار