رییس جمعیت هلال احمر مطرح کرد:

آمادگی هلال احمر برای سرمایه گذاری در بخش های خصوصی/ کمک به نپال مادی خواهد بود

رییس جمعیت هلال احمر گفت: : آماده هستیم با فراهم نمودن زیر ساخت ها در بخش دارو و تجهیزات و همچنین سایر بخش‌ها، صاحبان اندیشه را فرابخوانیم که در نهایت مردم از آن سود ببرند.

به گزارش خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران ، سید امیرمحسن ضیایی رییس جمعیت هلال احمر در مراسم رونمایی از تجهیزات دارویی درمانی هلال احمر اظهار کرد: در جمعیت هلال احمر براساس ماموریت ها خود فعالیت های علمی و اقتصادی انجام می دهیم و سعی کردیم اگر فعالیت اقتصادی انجام می‌دهیم در جهت اهداف جمعیت هلال احمر باشد.

رییس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: باید در راستای اقتصاد مقاومتی که برپایه تولید داخلی و استفاده از دانش استوار است فعالیت کنیم و محصولات داخلی را به صورت دانش‌بنیان تولید کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی برپایه دانش شکل می‌گیرد، گفت: ما هم نیروی انسانی آن را داریم و هم منابع و مهمتر اینکه کشور عزم جدی برای رسیدن به این موضوع را دارد.

ضیایی با اشاره به یکی از اهداف فعالیت‌های اقتصادی هلال احمر تصریح کرد:تامین نیاز های کشور یکی از اهداف ما است که حتی جایی اگر برای بخش خصوصی سوده نباشد ، هلال احمر در آن ورود خواهد کرد .

رئیس جمعیت هلال‌احمر یادآور شد: اعتبارات دولتی محدود است و ما از طریق موقوفات و فعالیت های اقتصادی درآمدزایی می کنیم.

وی تاکید کرد: آماده هستیم با فراهم نمودن زیر ساخت ها در بخش دارو و تجهیزات و همچنین سایر بخش‌ها، صاحبان اندیشه را فرابخوانیم که در نهایت مردم از آن سود ببرند. 

رییس جمعیت هلال احمر همچنین در مورد آخرین وضعیت ارسال کمک‌های امدادی برای زلزله‌زدگان نپال به خبرنگاران گفت: براساس بررسی ها  هزینه ارسال کمک به نپال بیش از اندازه ریالی کمک‌های امدادی خواهد بود. بنابراین به احتمال قوی ارسال کمک‌های امدادی به صورت مادی خواهد بود تا تجهیزات پزشکی و دارویی مورد نیاز نپال از کشورهای همسایه آن تهیه شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آمادگی ، هلال احمر ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار