قلعه نویی:

باشم یا نباشم به استقلال کمک خواهم کرد/بعضی ها متاسفانه بدنامی را بهتر از گمنامی می دادند

سرمربی استقلال گفت: هر کسی به استقلال بیاید برایش آرزوی موفقیت می کنم. ما با بودنمان شاید توانستیم خدمت کنیم. یک زمان هم با نبودن مان به تیم خدمت می کنیم.

باشم یا نباشم به استقلال کمک خواهم کرد/بعضی ها متاسفانه بدنامی را بهتر از گمنامی می دادندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص دربی اظهار داشت: به هر حال این بازی بازی خاصی است البته 2 تیم در شرایط خوبی در جدول قرار ندارند. هواداران دوست دارند قهرمان نشویم اما این بازی را برنده باشیم.

وی درباره اینکه هفته‌های اخیر بازیکنان استقلال از شرایط مالی گله داشتند عنوان کرد: مشکلات مالی باعث شد که تیم استقلال دچار ضعف شود و من، کادر فنی، بازیکنان همه روی هم 7 میلیارد تومان پول گرفتیم و این کمتر از چیزی بود که انتظار می‌رفت. امیدوارم یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و مطمئنا این بازی خوب می‌شود چون حساسیتش نسبت به دربی‌های گذشته کمتر است.

وی درباره ناکامی این فصل استقلال بیان داشت: متاسفانه در نیم فصل بازیکنانی که مدنظر داشتیم نتوانستیم جذب کنیم این مسئله در روند ما تاثیر بدی داشت. استقلال فصل کابوس‌واری را پشت سر گذاشت و وقتی ما نفت مسجد سلیمان را بردیم اگر مشکلات تیمی و مالی را برطرف می‌کردند و اگر این مسائل باعث به وجود آمدن مشکلات در نیم فصل نمی‌شد می‌توانستیم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم.

قلعه نویی گفت: من خدمت دوستان مصاحبه کردم و گفتم که مسئولیت تمام نتایج بر عهده خودم است. من از بازی بازیکنانم تشکر می‌کنم. خیلی‌ها در حد و اندازه خودشان بازی نکردند اما باز هم در کل از آنها تشکر می‌کنم و تمام مسئولیت نتایج را خودم بر عهده می‌گیرم.

وی درباره وضعیت امید ابراهیمی برای دربی و همچنین وضعیت نامعلوم کرار و این که گفته می‌شود وی خانه به دوش شده افزود: کرار روز گذشته در تمرینات تیم بود و در تمرین امروز کادر پزشکی اقدامات لازم را درخصوص ابراهیمی انجام می‌دهند وی وسائل خود را جمع کرده و باتوجه به اینکه بازی‌های لیگ پس فردا تمام می‌شود کرار درصدد است تا به کارهای خود برسد و اینکه می‌گویند وی در کمپ استراحت می‌کند سوال نابجایی است و باید بگویم مگر می‌شود این بازیکن با این سطح در کمپ بخوابد.

سرمربی استقلال درمورد دربی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حساسیتی در جدول وجود ندارد اما امیدوارم در بازی جمعه برنده باشیم.

قلعه نویی درباره آینده کاری خود در استقلال بیان داشت: هرکاری که شما انجام دهید حرف و حدیث است واگر کاری برای استقلال کردم از روی عشق و علاقه بود. روزی که به استقلال آمدم و قرارداد یک میلیارد و 200 میلیونی بستم به من پیشنهاد 3 میلیاردی شده بود. من آدمی نیستم که در خانه بمانم. آنهایی باید ناراحت شوند که خانه نشین هستند و به آنها تیمی نمی دهند.به جز استقلال من در تیم هایی چون استقلال اهواز، سپاهان، کرمان، تبریز و همه جا کار کردم. خوشحالم در لیگ برتر 6 جامی که استقلال در لیگ برتر آورده 5 تای آن با من بوده است.

*وحی منزل نیامده که همه جام‌ها را من ببرم

سرمربی استقلال افزود: همه از اول سال برنامه ریزی کردند استقلال را به این روز بیندازند و موفق شدند. اگر ما باهوش تر بودیم کارمان به اینجا نمی رسید. هر کسی به استقلال بیاید برایش آرزوی موفقیت می کنم. ما با بودنمان شاید توانستیم خدمت کنیم. یک زمان هم با نبودن مان به تیم خدمت می کنیم. مگر وحی منزل آمده که همه جام ها را قلعه نویی ببرد؟ اگر استقلال 3 بار لیگ را برده، یک نایب قهرمانی آورده و یک سومی و 2 جام حذفی آورده با من بوده است. آنهایی که حرف می زنند هر وقت نزدیک این آمار شدند حرف بزنند. یکی که رزومه ندارد و بدنامی را بهتر از گمنامی می داند نباید در این باره نظر بدهد. بعضی ها متاسفانه بدنامی را بهتر از گمنامی می دادند. آنها می خواهند در روزنامه ها و تیتر باشند اما قلعه نویی چون توکلش به خداست طبیعی است آن آدم ها با آن کیفیت شان باید از قلعه نویی بد بگوند .اگر یک روزی آنها از قلعه نویی خوب گفتند باید دانست قلعه نویی  راهش اشتباه است. مگر همیشه باید قهرمان شد؟همین آرسن ونگر در آرسنال را نگاه کنید. چندین سال هیچ جامی به دست نیاورد و تیمش را هم با خرید بازیکنانی مثل اوزیل تقویت کرد تا آنکه سال گذشته یک جام برد. قشنگی های فوتبال به همین است اما این نامردی ها و بی معرفتی ها بد است. ما در این بازی هم با همه وجود کار می کنیم بعد ببینیم خدا چه می خواهد.

قلعه نویی در خصوص اینکه برانکو در مصاحبه خود او را از مفاخر فوتبال ایران دانست، بیان داشت: من صبح درباره برانکو صحبت کردم و اصلا مطلب شما را نمی دانستم. برانکو برای فوتبال ما خیلی زحمت کشیده و از مربیان بااخلاق بوده است. چرا این چند سالی که برانکو بوده من راجع به ایشان صحبت نکردم. ما 3 روز با هم در برلین بودیم، خاطرات خوشی داشتیم. یک اجلاس بود بعد از جام جهانی. من خیلی اطلاعات از وی گرفتم. معرفت و مسلمانی را ببینید، تمام تجربیاتی که داشت در آن 3 روز در اختیار من گذاشت. چرا من درباره ایشان حرف نزنم؟ خوشحالم که برگشته و این آدم ها به فوتبال ما خدمت می کنند نه آدم هایی که بدی می گویند و هر چه از دهانشان درمی آید به ایران و ایرانی می گویند. من از علی دایی و درخشان هم تشکر می کنم ولی مطمئن باشید، مطمئن باشید برانکو پرسپولیس را متحول خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۷:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
وقتی نباشی خودش کمک به استقلال است.
آخرین اخبار