عنایتی:

با برد در دربی دل هواداران را شاد خواهیم کرد/می خواهم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم

کاپیتان استقلال گفت: دربی در هر شرایطی حساسیت خاص خود را دارد و هواداران توقع دارند بازی خوبی باشد و نتایج آن فارغ از تمام نتایج لیگ برای همه حساس است.

با برد در دربی دل هواداران را شاد خواهیم کرد/می خواهم با پیراهن استقلال خداحافظی کنمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کاپیتان تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز گفت: قطعا دربی در هر شرایطی حساسیت خاص خود را دارد و هواداران توقع دارند بازی خوبی باشد و نتایج آن فارغ از تمام نتایج لیگ برای همه حساس است. برای هیچ یک از 2 تیم مهم نیست که در چه رده ای قرار دارند و تنها به دنبال پیروزی در دربی هستیم. در طول لیگ نتوانستیم دل هواداران را آنطور که باید شاد کنیم و در حال حاضر تمام تمرکزمان روی برد در دربی است تا هواداران را از این طریق شاد کنیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود تمرکز پرسپولیسی‌ها روی بازی آسیای مقابل الهلال است گفت: اصلا به این مسائل توجه نمی کنیم. در کار این باشگاه دخالت نمی کنم اما فکر می کنم آنها بعد از دربی زمان دارند تا به بازی الهلال فکرکنند به هرحال برای پرسپولیس در آسیا آرزوی موفقیت می کنم و فکر می کنم آنها فکرشان بیشتر درگیر دربی است زیرا این مسابقه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. قطعا تمام تلاشم را ببرای گلزنی می کنم اما اگر نشد و هر کس دیگری هم گل بزند فرقی نمی کند. تنها موفقیت استقلال مهم است. من یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و اگر بخواهم بازی کنم قطعا از قبل اعلام می کنم. اما مطمئن باشید فصل آینده آخرین فصل حضورم در فوتبال است و دوست دارم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار