سرمربی تیم ملی کامپوند تیروکمان:

25 نفر در چین رکورد بالای 700 داشتند/ حمایت کنند، مدال بهتر بگیریم

سرمربی تیم ملی کامپوند ایران با اشاره به سطح بالای مرحله اول جام جهانی گفت: 25 نفر در دور مقدماتی امتیازی بالای 700 داشتند که کمانداران ما هم جزء این نفرات بودند.

مجید احمدی در بازگشت از مسابقات جهانی چین به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: جام جهانی امسال خیلی سطح بالا بود. اگر در سایت جهانی رکوردها را نگاه کنید، حدود 25 نفر در دور مقدماتی رکوردی بالای 700 داشتند که ملی پوشان ما هم جزء این نفرات بودند. تیم ما نشان داد که می تواند در سطح جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی در مورد فینال مسابقات ادامه داد: تیم دانمارک حریف ما در فینال طی 3 سال گذشته یک پای بیشتر فینال های جام جهانی بوده است. ترکیب تیمی آنها خیلی خوب هماهنگ شده و از نظر تیمی خوب کار می کنند. آنها در فینال با حساب استرس و هیجان در راندهای اول و دوم اندازه خودشان نبودند و بازیکنان ما هم عملکرد خوبی داشتند به طوری که تا راند آخر 2 امتیاز هم جلو بودیم اما بعد مساوی شدیم.

احمدی گفت: در پایان فینال باید تیم داوری روی یک تیر نظر می داد که تیر آنها 10 و تیر ما 9 حساب شد و به همین دلیل با اختلاف یک امتیاز مدال نقره را به دست آوردیم. در مجموع مسابقه نفسگیری بود.

سرمربی تیم کامپوند در مورد اضافه شدن یاسر عمویی به جمع کامپوند بازان مرد گفت: عمویی در رکوردگیری سال قبل دعوت شد و اولین اعزام او به بازی های تایلند بود که همراه سایرین مدال طلای جایزه بزرگ آسیا را گرفت. 

از تمام تیم راضی هستم

وی در مورد نتایج انفرادی جام جهانی تاکید کرد: من یک ماه با این نفرات کار کرده ام. به رکوردها که دقت کنید در دور مقدماتی رکوردهای خوبی داشتیم و توانستیم در صدر جدول دور مقدماتی قرار بگیریم که همین موضوع باعث شد در جدول تیمی هم شرایط بهتری داشته باشیم. بازیکنان ما در مرحله حذفی هم انصافا بد کار نکردند و اکثرا با تیر تای (تیر طلایی) بازی را واگذار کردند. هیچ کدام ضعیف نبودند و از کل تیم راضی هستم.

سرمربی تیم ملی کامپوند در مورد عملکرد بانوان گفت: در مورد بانوان که صحبت نمی کنم. بخشی از مشکلات مربوط به قبل از آمدن ما بود. در این مدت سعی کردیم روی آنها کار کنیم. رکوردها هم قابل قبول بوده است. به خاطر مشکلاتی که سال قبل به وجود آمده بود، تصمیم با فدراسیون بود که تنها یک نفر در کامپوند بانوان اعزام شود. 

احمدی گفت: مسابقات جام جهانی آنتالیا از روز پنجم خرداد شروع می شود و اعزام تیم هم در یکی از روزهای سوم یا چهارم خرداد است. ما تمرینات خود را بلافاصله با ورود به ایران شروع کردیم. نباید این اتفاق می افتاد اما به خاطر کمی وقت مجبور شدیم. بانوان کامپوند هم در مسابقات ترکیه به صورت کامل اعزام می شوند.

مسئولان از کامپوند حمایت کنند

کماندار اسبق تیم ملی در مورد نگاه مسئولان به ورزش تیروکمان گفت: صحبتی هم با مسئولان دارم. در یک یا دو سال گذشته رکوردهای سطح بالایی در کامپوند ایران دیده می شود. کامپوند در دنیا به قدری پیشرفت کرده است که حتی در دور مقدماتی به ایکس شماری می رسیم(تیرهایی که به مرکز هدف برخورد می کنند) به طوری که با یک ایکس کمتر در جدول پنج رده پایین می آییم. تمام دنیا با قدرت روی کامپوند سرمایه گذاری کرده اند. خواهش من از مسئولان این است که بیشتر از این رشته در ایران حمایت کنند. تیروکمان در ایران علاقمندان زیادی دارد و برای اینکه در مسابقات جهانی و قهرمانی جهان خوش بدرخشیم و مدال های بهتری بگیریم باید حمایت بیشتری هم از تیم شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجید ، احمدی ، تیروکمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.