فدراسیون جهانی تیر و کمان به دنبال نوآوری در برگزاری جام جهانی

فدراسیون جهانی تیر و کمان به دنبال ایجاد نوآوری در برگزاری مراحل مختلف جام جهانی در دهمین سالگرد برگزاری سالانه 4 مرحله جام جهانی است.

فدراسیون جهانی تیر و کمان به دنبال نوآوری در برگزاری جام جهانی
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دهمین دوره از مسابقات جام جهانی تیر و کمان از هفته گذشته در کشور چین آغاز شد. بعد از رقابت 6 روزه در شانگهای، کمانداران با فرصت کم استراحت از 26 تا 31 ماه می در مرحله دوم مسابقات به میزبانی انتالیا ترکیه شرکت می‌کنند.

مرحله سوم جام جهانی از 11 تا 16 آگوست در لهستان و مرحله چهارم از 8 تا 13 سپتامبر در کشور کلمبیا برگزار می‌شوند.

در نهایت فینالیست‌های تمام مراحل در فینال جام جهانی 2015 در مکزیکوسیتی شرکت می‌کنند که در روزهای 24و 25 اکتبر برگزار می‌شود.

حذف مسابقات روکلو در سال 2016 

این سومین و آخرین باری است که شهرهای شانگهای، آنتالیا،‌ روکلو لهستان و مدلین مراحل اولیه جام جهانی را میزبانی می‌کنند و سال آینده با توجه به در پیش بودن مسابقات ریو 2016 مرحله روکلو از تقویم جهانی حذف می‌شود.

اردنر رییس فدراسیون جهانی تیر و کمان در مورد مسابقات جام جهانی گفت: امسال با توجه به دهمین سالگرد برگزاری جام‌های جهانی سال ویژ‌ه‌ای است. پروژه‌ای که از سال 2006 آغاز شد. این استراتژی که به دنبال تبدیل تیر و کمان به یک ورزش المپیکی بود به صورت کاملا موفقیت آمیز اجرایی شد حالا در دومین مرحله از برنامه جام جهانی تیروکمان،‌ جام جهانی به یکی از مهمترین بخش‌های تلاش مجموعه 156 عضوی، برای پیشرفت جهانی تبدیل شده است و همچنان به دنبال بهبود شرایط برگزاری این مسابقات با نوآوری هستیم.

کمپین تیر و کمان 2015 با برگزاری یک دوره مسابقه قهرمانی جهان در دانمارک اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. مسابقات دانمارک از 26 جولای تا دوم آگوست به عنوان مهمترین بخش انتخابی المپیک 2016 برگزار می‌شود.

گفتنی است تنها رشته ریکرو تیروکمان در برنامه المپیک 2016 قرار دارد و کمانداران کامپوند همچنان سهمی در رقابتهای المپیک نخواهند داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: ریکرو ، تیر و کمان ، نوآوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار