توکلی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال 94 در صبح روز جمعه اول خرداد ماه برگزار خواهد شد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران با اشاره به زمان برگزاری آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور با تعداد 193 هزار و 459 داوطلب در صبح روز جمعه اول خرداد ماه در 58 شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد. 

وی افزود: از این تعداد ثبت نام کننده در این آزمون 75 هزار و 24 نفر زن و 118 هزار و 435 نفر مرد هستند.

توکلی اظهار داشت: از تعداد 193 هزار و 459 داوطلب در این آزمون تعداد 16 هزار و 65 داوطلب برای شرکت در آزمون سازمان فنی و حرفه‌ای و تعداد 176 هزار و 854 داوطلب برای شرکت در آزمون سایر دستگاه‌های اجرایی (13 دستگاه اجرایی ) ثبت نام کردند.

وی بیان کرد: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مرتبط از روز سه شنبه 29 اردیبهشت ماه برای مشاهده و پرینت آن بر روی سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می‌شود و کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ضرورت دارد حداکثر تا ساعت 24 روز پنج‌ شنبه 31 اردیبهشت ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. 

متعاقبا اطلاعیه سازمان سنجش درباره پرینت کارت شرکت در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی از روز یکشنبه 27 اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می‌شود و در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه 28 اردیبهشت منتشر خواهد شد. 

وی در پایان تاکید کرد: هر داوطلب پس از دریافت پرینت کارت شرکت در این آزمون ضرورت دارد کلیه مندرجات آن را کنترل کند و بر اساس دستورالعمل مندرج در اطلاعیه پیگیری لازم را انجام دهد. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار