توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد:

شروع انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد از امروز

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون ارشد از امروز 28 اردیبهشت ماه آغاز و تا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مهلت انتخاب رشته داوطبان کارشناسی ارشد ناپیوسته افزود:  مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون ارشد از امروز 28 اردیبهشت ماه آغاز و تا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: آن دسته از داوطلبانی که به هنگام ثبت نام در این آزمون قبلا علاقمندی خود را به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی اقدام ننموده‌اند در صورتی که بر اساس مندرجات کارنامه مجاز به انتخاب رشته باشند می‌توانند نسبت به انتخاب کد رشته محل مورد علاقه از دانشگاه پیام نور و موسسات‌آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی اقدام کنند. 

وی ادامه داد:بدیهی است داوطلبان پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی ضرورت دارد به هنگام انتخاب رشته که در تاریخ فوق صورت می گیرد با پرداخت مبلغ 80 هزار ریال برای شرکت در گزینش رشته مذکور به وسیله کارت بانکی که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، اقدام نمایند. 

وی در پایان گفت: پس از گزینش، فهرست قبول شدگان نهایی دهه اول شهریور ماه 94 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد. 




انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.