روشنایی: غرض ورزی ‌های شخصی به جودو لطمعه می‌زند

دبیر سابق کمیته آموزش جودو آسیا گفت: متاسفانه نظرات شخصی و کینه ورزی‌های شخصی رستگار اینجا هم به ضرر جامعه جودو تمام شد و موجبات از دست رفتن یک پست دیگر در آسیا را به همراه داشت.

روشنایی: غرض ورزی ‌های شخصی به جودو لطمعه می‌زندحسن روشنایی دبیر سابق کمیته آموزش، مربیان و کاتا فدراسیون جودو آسیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: ناصر التمیمی‌ خزانه دار فدراسیون جهانی جودو در انتخابات منطقه غرب آسیا با توجه به شناختی که از بنده داشت پیشنهاد داد تا من به عنوان رئیس کمیته مسابقات غرب اسیا انتخاب شوم ولی متاسفانه تنها کسی که اعتراض کرد رستگار رئیس فدراسیون جودو ایران بود که همین اعتراض باعث شد تا این پست را به یک اردنی بدهند.

وی در ادامه افزود: چون من و رستگار هر دو یک ملیت داریم،  این اعتراض رستگار روی نظر اعضای فدراسیون جهانی تاثیر گذاشت و این پست از یک ایرانی گرفته شد.

 متاسفانه نظرات شخصی و کینه ورزی های شخصی رستگار اینجا هم به ضرر جامعه جودو کشور تمام شد و ما یک پست مهم بین المللی را به دلیل سو مدیریت ایشان از دست دادیم.

 روشنایی در ادامه افزود: من نمی‌دانم که این شخصی نگری ها و غرض ورزی ها در فدراسیون جودو تا کی ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس اسبق کمیته بین المللی فدراسیون جودو در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم  وزارت ورزش فکری به حال این اتفاقات بکند تا وضعیت جودو بدتر از این نشود.

انتهیا پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جودوکار
۱۹:۵۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
مسولین فدراسیون جودو فقط به فکر منافع خودشون هستن و اومدن با جودو پرچم خودشونو بالا ببرن نه پرچم جودو رو
آخرین اخبار