عرب عامری: نیازمند مربیان زبده برای تربیت بازیکنان در ایران هستیم

نایب رئیس کمیته بانوان گفت: برگزاری دوره های آموزشی مربیگری باعث می شود تا با پرورش و تربیت پتانسیل های ایران ، شاهد موفقیت فوتبال بانوان باشیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ الهه عرب عامری، رئیس کمیته بانوان  گفت: در دهه اخیر فوتبال و فوتسال بانوان رشد چشمگیری داشته اند و خوشبختانه شاهد حضور تیم های مختلف بانوان در مسابقات آسیایی و بین المللی هستیم که در نهایت عملکرد خوبی نیز از خود به جای گذاشته اند.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به پتانسیل بالایی که در کشور ایران وجود دارد نیازمند حضور مربیان زبده هستیم تا استعدادها را به بهترین نحو هدایت کنند و زمینه ساز حضور تیم های بانوان در رقابتهای گوناگون باشیم.

نایب رئیس کمیته بانوان در ادامه بیان کرد: در آموزش مربیان، کمیته آموزش وظیفه خطیری بر عهده دارد و امیدوارم با حمایت های این کمیته، فوتبال بانوان در مسیر توسعه قرار گیرد.

ضمن اینکه برای اولین بار فدراسیون جهانی فوتبال-فیفا با درخواست ایران مبنی بر برگزاری دوره مربیگری دروازه بانی و بدنسازی بانوان موافقت کرده است و معتقدم با انجام این دوره ها می توان به موفقیت فوتبال بانوان امیدوار بود.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، بانوان ، رییس ، کمیته ، مربی ، زبده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار