باید از پتانسیل‌های موجود بهترین استفاده را ببریم؛

عرب عامری: برنامه‌های تدارکاتی خوبی برای ملی پوشان در نظر گرفته‌ایم

رئیس کمیته بانوان درباره قرعه کشی رقابت‌های قهرمانی آسیا، برگزاری دوره مربیگری با حضور مدرس خارجی در تهران و برگزاری اردوهای مختلف برای تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  الهه عرب عامری، رئیس کمیته بانوان درباره برگزاری دوره مربیگری برای بانوان گفت: همزمان با برگزاری همایش بزرگ مربیان، یک دوره کلاس دانش افزایی برای مربیان استان تهران به مدرسی مارسیا مونرو از کشور آلمان برگزار کردیم که به نظرم دوره بسیار موثر و خوبی بود.

وی در ادامه گفت: قصد داریم از پتانسیل های خود به بهترین نحو استفاده کنیم تا شاهد رشد در فوتبال و فوتسال بانوان باشیم. قصد داریم تا به صورت موقت و دوره ای از مربیان خارجی در ایران استفاده کنیم تا به اهداف خود برسیم. اگر مربیان و بازیکنان خوبی که در ایران وجود دارند به درستی آموزش ببینند، بدون شک می توان در آینده ای نه چندان دور به موفقیت های بزرگی رسید.
نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان در ادامه درباره قرعه کشی رقابتهای قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان و نوجوانان بانوان گفت: قرعه هر دو تیم بسیار سخت است. بازیکنان رقابت بسیار سختی را با حریفان خود دارند. مسابقه با تیم هایی چون کره جنوبی، کره شمالی، چین و تایلند کار راحتی نیست و امیدوارم بتوانیم در این مسابقات نتایج مطلوبی بگیریم.

رئیس کمیته بانوان در پایان درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی گفت: بهترین برنامه های تدارکاتی را برای بازیکنان و تیم ها در نظر گرفته ایم تا ملی پوشان بدون دغدغه تمرینات خود را انجام دهند و در بازیهای قهرمانی آسیا با آمادگی کامل شرکت کنند. پیشنهاد چند بازی خارجی دوستانه را ارائه کرده ایم که در صورت قطعی شدن از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اطلاع رسانی دقیقی خواهیم داشت. ضمن اینکه اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان نیز به طور مرتب در حال برگزاری است تا این تیم نیز بتواند در اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا که به میزبانی مالزی برگزار می شود، عملکرد خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مربیگری ، تیم ملی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.