تیم ملی نونهالان عازم تاجیکستان خواهد شد

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان زمانبندی اعزام این تیم به تاجیکستان را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرمربی تیم ملی نونهالان درباره اعزام تیم ملی نونهالان به تاجیکستان گفت: به دلیل عدم وجود پرواز مستقیم به تاجیکستان، روز 30 اردیبهشت ماه ساعت 13:30 به سمت مشهد حرکت کرده و فردای آن روز ساعت 8:30 با پرواز مشهد- تاجیکستان راهی مسابقات خواهیم شد.

این در حالی است که همان روز جلسه هماهنگی کنفدراسیون فوتبال آسیا با اعضای کادر فنی 8 تیم حاضر شامل افغانستان، هند، ایران، مالدیو، نپال، پاکستان، سریلانکا و تاجیکستان برگزار شده و گروه بندی ها نیز مشخص می شود. از اول تا پنجم خرداد ماه نیز رقابتها برگزار شده و پس از آن روز هفتم تاجیکستان را با پرواز مستقیم به مقصد تهران ترک خواهیم کرد.

وی در مورد زمان اعلام لیست نهایی بازیکنان اعزامی افزود: در حال حاضر 21 بازیکن آماده برای حضور در لیست اعزامی وجود دارد و این در حالی است که براساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا 18 بازیکن در هر کاروان باید اعزام شود. اسامی نهایی بازیکنان به زودی اعلام خواهد شد. 

وی در پاسخ به این سئوال که پس از حضور در فستیوال نونهالان آسیا چه برنامه ای برای حمایت از بازیکنان این تیم وجود دارد، گفت: این بازیکنان در آستانه رسیدن به سن 15 سال هستند و در صورتی که کمیته المپیک بخواهد در رقابتهای آسیایی حضور یابد از بازیکنان این تیم می تواند استفاده کند. در غیر اینصورت این بازیکنان با صلاحدید کادر فنی رده نوجوانان می توانند جذب شوند. تیم ملی زیر 14 سال نیز باید دوباره برنامه ریزی کرده و استعدادیابی هایش را در سطح کشور جهت حضور در فستیوال نونهالان آسیا 2016 آغاز کند.

طهماسبی زاده در خصوص پتانسیل رده پایه در سطح کل کشور گفت: تاکنون برای استعدادیابی به چند استان سفر کرده¬ایم. پتانسیل بازیکنان ایرانی هم به لحاظ هوش و هم خلاقیت بسیار بالاست. باید یک برنامه ریزی صحیح و مداوم برای پرورش این بازیکنان باشد تا در آینده شاهد حضور قدرتمند آنان در لیگ برتر و در نهایت تیم های ملی رده های بالاتر باشیم. 
وی در پایان گفت: جا دارد تا از فدراسیون فوتبال، کمیته جوانان، کلیه رسانه ها و همچنین مربیان باشگاه های مختلف کشور که با ما تعامل داشته و زحمات زیادی را در پرورش این نونهالان کشیدند، تشکر و قدردانی کنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار