رییس سازمان لیگ:

تغییر نتیجه بازی به رای کمیته انضباطی بستگی دارد

رئیس سازمان لیگ گفت: گزارشات لازم بدست ما رسیده و این طور که شواهد نشان می‌دهد در بحث داوری شبهه‌ای وجود ندارد، همچنین تغییر نتیجه بازی تراکتور و نفت به رای کمیته انضباطی بستگی دارد.

تاج: در مورد بازی تراکتور و نفت کمیته انضباطی تصمیم می‌گیرد/ تغییر نتیجه بازی به رای کمیته انضباطی بستگی داردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی تاج درخصوص اتفاقات رخ داده در دیدار تراکتور سازی و نفت اظهار داشت: خوشبختانه اسبقیان و حسنی خو جلسه‌ای تشکیل دادند و گزارشات لازم را ارائه دادند و این گزارشات مورد تایید ما بود، از طرفی دیگر بهروان نیز گزارشات لازم را ارائه داد که این هم مورد تایید ما بود و باید بگویم که دو بحث درباره این مسئله وجود دارد، یکی اینکه اطلاعات غلط را به نیمکت تراکتور سازی دادند و این مسئله را به وجود آوردند و نکته دیگر در خصوص بحث داوری است.

وی ادامه داد: مسئله‌ای دیگر بطور قطع تلفن همراه بوده است که البته این را رد کردند و گفتند که این طور نبوده است و اسبقیان طبق صحبت‌های خود اعلام کرده بود که بازی دو بر صفر بوده است، اما باید مشخص شود که چه کسی اطلاعات غلط داده است. یک سری از خطوط تلفن همراه هم در ورزشگاه کار می‌کرده اما یک سری دیگر به خاطر شلوغی کار نمی‌کرده است.

وی درخصوص احتمال تجدید دقایق پایانی بازی و نیمه تمام ماندن این دیدار افزود: این مسئله را باید کمیته انضباطی پیگیری کند.

تاج درخصوص بحث‌هایی که درباره داور این دیدار مطرح شده است افزود: بحث داوری را باید بررسی کنیم و به طورحتم کمیته داوران این کار را به خوبی انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اعتراض پیکان نسبت به بازیکن غیر قانونی راه آهن افزود: در مسئله پیکان و راه آهن نیز چنین بحثی دارند و ما در انتهای جدول نیز درگیر این موضوع هستیم و باید این مسئله بررسی شود، چون باشگاه پیکان معترض است و این بازیکن در چند دیداری که بازی کرده، تاثیر گذار هم بوده است. اما در نهایت کمیته انضباطی در خصوص این مسئله تصمیمات لازم را می‌گیرد.

تاج درخصوص اینکه شبهه‌ای در داوری وجود دارد افزود: شبهه‌ای درباره داوری وجود ندارد و فغانی یکی از بهترین داوران است و فقط احتمال دارد که اشتباهاتی رخ داده باشد.

رئیس سازمان لیگ برتر درخصوص اینکه چه زمانی تکلیف این مسئله روشن می‌شود بیان کرد: همکاران در کمیته انضباطی روی مسائل دیدار تراکتور سازی و نفت کار می‌کنند،چون همان طور که گفتم، دو موضوع وجود دارد یک بحث در خصوص داوری و دیگری مسئله‌ آخر بازی است.

وی در پاسخ به این سوال که قهرمانی سپاهان تایید شده است یا خیر  گفت: هر اتفاقی که بیفتد در کمیته انضباطی است و تغییر نتیجه بازی به رای کمیته انضباطی بستگی دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
تا فدراسیون فوتبال دست یه طیف خاصه این کار ادامه خواهد داشت چرا که این یه طرفه پیش قاضی رفتن است
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۲۱:۵۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
به نظرنتیجه همونیه که هست دیگه عوض نمی شد چون سه تیم دیگه درگیر این موضوع هستند نتیجه عوض بشه به نفع تیم دیگه تیم دیگه شاکی میشه دردسر زیاد داره.
Iran (Islamic Republic of)
Ebi
۲۱:۳۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
خواهش میکنم خودتونا گول نزنید اتفاقاتی که تو تبریز افتاد اصلا ربطی به داوری و اطلاعات غلط نبوده راست میگفتن مردونه بازی میکردن نتیجه میگرفتن نه اینکه دقایق اخر بازی را شل بگیرن که نفت دوم بشه برو بابا نه که تا حالا سپاهان قهرمان نشده بود به خدا اگه بازی ها دو هفته دیگه طول میکشید ذوب اهن هم نایب قهرمان میشد دیگه بهونه نداشتین
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۰۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
عجب بس اشتباه داوری رخ داده و ان هم که مسله ساده ای است و پیش می آید .هههههه
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۳:۳۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
تا تاج هست سپاهان خیالش راحته
آخرین اخبار