اسبقیان:فغانی باید شرایط را درک می‌کرد و آندو را اخراج نمی‌کرد

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت:فغانی داور دیدار دو تیم فتبال تراکتورسازی تبریز و نفت تهران باید شرایط تیم تراکتورسازی را درک می‌کرد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شروین اسبقیان در گفتگو با رادیو اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به تبریز باعث افتخار است و آماده استقبال گرم از وی هستیم همچنین وزیر ورزش و جوانان در تبریز حضور دارد و امروز در ورزشگاه 50 هزار نفری شهرستان میانه به بهره برداری می رسد.
 
وی تصریح کرد:روز گذشته در مورد اتفاقات دیدار تراکتور سازی و نفت تهران و حوادث آن جلسه‌ای برگزار شد و با حضور استاندار آذربایجان شرقی تصمیماتی در این خصوص اتخاذ گردید.

وی افزود:با حضور مسئولین فوتبال استان و هیئت‌های مورد نظر جلسه‌ای مقدماتی برگزارو منجر به تشکیل جلسه در استانداری شد و پس از بررسی‌های انجام شده خطای داوری مسجل شد.

وی ادامه داد:فغانی داور دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و نفت تهران طی چند مورد که کارشناسان صاحب نظر هم حضور داشتند یک صحنه پنالتی را برای تیم فوتبال تراکتورسازی گرفته نشد که در این میان دو داور خبره نیز این موضوع را تایید کردند و معتقدیم که فغانی در بحث اداره و مدیریت بازی ضعیف عمل کرد، و با حضور این همه تماشاگر قضاوت این مسابقه به خوبی انجام نشد و بحث اخراج آندو در این راستا بود و در نهایت اشتباهات داوری محرز شد.

وی خاطرنشان کرد:در شرایط خاص داور یک مسابقه می‌بایستی از حداقل و حداکثر توان خود استفاده ببرد و در مورد اخراج آندو، معتقدم که فغانی باید شرایط استادیوم یادگار امام و هواداران را در نظر می‌گرفت و شدت موضوع را بررسی می‌کرد اما این موضوع در مورد آندو مدیریت نشد و بایستی با خاطیان برخورد شود .  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار