خرس پدینگتون باز میگردد

بن ویشاو در حاشه جشنواره کن خبر داد که دنباله ای سه بعدی بر "پدینگتون" خواهد ساخت که سال 2016 روی پرده می رود.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ فیلم کمدی "پدینگتون" سال گذشته با فروشی بالغ بر 250 میایون دلار یکی از فیلمهای موفق گیشه بود.

حالا بن ویشاو در حاشه جشنواره کن خبر داد که دنباله ای سه بعدی بر این فیلم خواهد ساخت که سال 2016 روی پرده می رود.

پدینگتون عنوان فیلمی است ساخت کشور بریتانیا که در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۴ اکران گردید. کارگردان این فیلم پائول کینگ و بازیگران آن هوگو بونوویل، سالی هاوکینز، نیکول کیدمن و جیم برودبنت می‌باشند. این فیلم بر اساس شخصیت خرس پدینگتون ساخته شده است.

خلاصه داستان: در عمیق جنگل های تاریک پرو، یک جغرافی دان بنام مونتگومری کلاید یک خانواده از خرس های نیمه باهوش را پیدا می کند. او می فهمد آنها می توانند انگلیسی یاد بگیرند و علاقه شدید به مارمالاد دارند. سپس از آنها می خواهد به بریتانیا بروند. خرس ها به نام های لوسی و پاستوزو، با برادرزاده‌شان زندگی می کنند. یک روز، یک زمین لرزه باعث می شود به پناهگاهی در زیرزمین بروند. پاستوزو نمی‌تواند به پناهگاه برسد و ناپدید می شود. لوسی، برادرزاده‌شان را تشویق می کند به لندن برود تا خودش هم به خانه سالمندان خرس ها برود.

خرس جوانبه لندن می رسد ولی نمی‌تواند خانه ای پیدا کند تا اینکه خانواده براون، او را برده و پدینگتون می نامند. هنری براون اصرار دارد پدینگتون تنها یک شب با آنها بماند. پدینگتون ماجراهایی در خانه ایجاد می کند و خانواده مجبور می شوند او را طرد کنند. او باور دارد با تلاش می تواند با کمک مونتگومری کلاید خانه ای پیدا کند. خانواده براون می فهمند کلاه پدینگتون (که متعلق به پاستوزو بوده) درواقع برای کلاید است و آن را به یک مغازه آنتیک می برند تا مکان کلاید را پیدا کند.

در این زمان، یک تاکسیدرمیست آزارگر بنام میلیسنت، حیوانات عجیب را می گیرد و در خانه ای در موزه تاریخ طبیعی، پرشان می کند. وقتی از وجود پدینگتون آگاه می شود، سریع سعی می کند او را شکار کند. با کمک آقای براون، پدینگتون به آرشیوی با نام های "ام کلاید" می رسد و هر آدرس را ردیابی می کند. وقتی پدینگتون در خانه تنهاست، میلیسنت با همکاری همسایه براون ها، رجینالد کری وارد شده و سعی می کند پدینگتون را بگیرد. او فرار می کند و خانه را آتش می زند. براون ها داستانش را باور نمی‌کنند و تصمیم می گیرند سریع او را به خانه ای جدید ببرند.

پدینگتون می رود و سعی می کند خودش، مونتگومری کلاید را پیدا کند. نهایتاً می فهمد کلاید سالها پیش مرده و درواقع میلیسنت دخترش است و می خواهد پولدار و معروف شود. میلیسنت، پدینگتون را گرفته و او را برای تاکسیدرمی آماده می کند ولی آقای کری به براون ها خبر می دهد. آنها سریع پدینگتون را نجات میدهند. در پایان، براون ها، پدینگتون را به فرزندخواندگی می پذیرندو میلیسنت محکوم به خدمت اجتماعی در باغ وحش پتینگ می شود. پدینگتون در نامه ای به عمه لوسی می گوید که خوشحال است و بالاخره یک خانه پیدا کرده است.

از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده ان  می توان به: نیکول کیدمن، هیو بونویل، جولیت والترز و سالی هاوکینزحضور اشاره کرده.

بن ویشاو امسال برای اکران فیلم جدیدش "خرچنگ دریایی" به جشنواره فیلم کن آمده بود. کارگردان این فیلم یورگس لانتیموس فیلمساز یونانی است. در این فیلم راشل ویز، کالین فارل و لی سیدوز ایفای نقش می کنند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار