تکیه «ژرار دوپاردیو» بر صندلی «استالین»

ژرار دوپاردیو بازیگر بنام فرانسوی، در نقش رهبر شوروی سابق ظاهر می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر؛ ژرار دوپاردیو بازیگر مشهور فرانسوی که از ژانویه 2013 میلادی با دریافت حکم شهروندی از ولادیمیر پوتین به روسیه مهاجرت کرده، در فیلم سینمایی «صندلی استالین» در نقش رهبر سیاستمدار اتحاد جماهیر شوروی سابق ظاهر خواهد شد.

«فنی آردانت» هنرپیشه و کارگردان فرانسوی، کارگردانی این اثر را که برگرفته از رمانی به همین نام نوشته ژان دنیل بلتاسا در سال 2013 میلادی است، برعهده دارد.

یک کمپانی فرانسوی – پرتغالی تهیه‌کننده منابع مالی این فیلم است که البته کمپانی روسی «موس فیلم» نیز آن را در فراهم کردن لباس‌ها و دکور صحنه‌ها یاری خواهد کرد.

داستان فیلم در دهه 50 میلادی در شوروی سابق رخ می‌دهد و روی هنرمند جوانی تمرکز دارد که ماموریتش ساخت مجسمه استالین است به همین دلیل تحت مراقبت‌های «کا گ ب» قرار دارد.

ژوزف استالین، رهبر شوروی سابق بود که از اواسط دهه 20 تا زمان مرگش در 1953 میلادی، این سمت را بر عهده داشت. شوروی سابق با رهبری او نقش مهمی در شکست آلمان نازی در جنگ جهان دوم ایفا کرد که سبب شد، این کشور به یکی از ابرقدرت‌های دنیا مبدل شود.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۹ دی ۱۳۹۴
از دوپاردیو که در کاراکترهای دوست داشتنی و به یاد ماندنی ظاهر شده بود بعیده که بازی در نقش یک خون آشام و دیکتاتور رو بر عهده بگیره!!! یعنی بازی سیاست اینقدر می تونه آدم ها و تفکراتشون رو تغییر بده.
آخرین اخبار